@Annedore ik weet niet hoe het bij jou eruitzag maar ik heb al een paar keer met een kv test gehad dat ik tijdens het doorlopen een rozige streep zag die daarna bij het opdrogen weer weg was.. heeft toch met het doorlopen te maken vrees ik :S al hoop ik natuurlijk voor je dat er een andere reden voor is
Bruinverlies kan gewwon...is geen bloeding idg die nu bezig is zeg maar, anders was het rood. Mooie testen
Zojuist weer .. ik weet t.. een test gedaan... nu eens een andere dan 2v5 van kv.. maar een c1000 eigen merk.. en ook positief, zie foto album Ik ga zodra manlief thuis is zo rond 16:00 samen met hem de digitale doen BellaNoa en zoals beloofd zal ik een foto ervan plaatsen. Vandaag mn 1e NOD. Dit moet tevens maar eens de laatste test zijn! Ook tempen was vandaag voor t laatst, blijft er anders zo mee bezig. Gister begon ik weer te twijfelen doordat ik opeens niet zo'n druk in de buik had en borsten nog wel gevoelig maar minder... ik in twijfelmodus , daarom die c1000 test gehaald.. maar met dat ik terug loop .. druk onderbuik... borsten die je er t liefst afschroeft en ff weglegd en misselijk!! Zou willen dat ik er niet zo aan twijfelde!!! Maar ik denk dat ik niet de enige zal zijn he Zal wel ff minder zijn geweest omdat ik gistermiddag heerlijk 2 uur onbeschaamd heb liggen pitten in mn bedje, rust doet goed. Allemaal hele fijne dag gewenst, dikke kus Joyce
Heb gisteren nog een kv 2 v 5 test gedaan en daar gebeurde het niet. Zal idd met het doorlopen te maken hebben gehad. Maar wel apart dat ik al 100 van die testen gedaan heb de afgelopen (bijna) 6 jr en dit nog nooit heb gezien Zal op zich ook wel fijn zijn als ik dan binnenkort even ongesteld kan worden
dames, omdat mijn symptomen wat afnamen heb ik toch nog even naar kruidvat geweest .... ben ik weer wat geruster 5 dagen na nod
Weet iemand van jullie of kruidvat 2v5 testen indrooglijntje hebben? Ik heb vanochtend getest.. Niets te zien en in slaap gevallen daarna keek ik en had ik lichtroze lijntje?!!! Helppppp
Ik had vanochtend een beetje hetzelfde. Na 5 min op de test gekeken, was negatief. Toen keek ik paar minuutjes later nog eens en dacht ik wel heel licht iets te zien. Ik weet niet of het echt iets is...
@Bloem Had ik ook vorige week zaterdag. Nu toch echt wel knaltesten gehad dus was bij mij wel degelijk positief. Het enige wat je kunt doen is goede hoop hebben en over een aantal dagen opnieuw testen. Succes!