Waxientje!!! Ooh ik hoop het zoo voor je!! Ik ken je nog uit het ex nov topic.. Bij beide ging het toen helaas noet goed maar ik zie een heel mooi 2e streepje, licht, maar ik zie m, Liefs
@Waxientje ziet er veelbelovend uit hoor! @Querida 1-2 weken is volgens mij prima hoor met die termijn, probeer je er geen zorgen over te maken! @Kirika hopelijk van jou ook snel een posi test
Feli nieuwe positieve testers!!!! @ hier: Helaas mag ik deze maand geen testje maar plaatsen, 70 dagen (10 week) na mijn mk eindelijk ongsteld geworden maar gelukkig nu wel weer verder kunnen ik de hoop dat mijn oude cyclus zich weer hersteld ook maar een banner aan gemaakt Hopelijk kan ik ook snel weer een tuur test plaatsen onder tussen blijf ik natuurlijk gezellig mee turen (sorry was ff off topic maar moest het even kwijt ) @alle andere dames! kom op met die mooie testjes * duimt voor iedereen die het nodig heeft*
@ Bootjekatootje: ja ik ken nou ook nog en zie dat je nu alweer 14 weken zwanger bent? Gefeliciteerd joh! Heir dus tot nu toe helaas nog niet weer gelukt en ik ben nog erg voorzichtig over de testen want ik voel me niet zwanger ... maar het is ook mijn NOD nog niet. Ik kom hier zo wie zo nog wel even melden hoe het verder gaat hoor!
Ik geloof het zelf pas als ik over een paar dagen een clearblue heb gedaan en er zwanger staat. Zo spannend!!! Ik durf het gewoon niet te geloven. We zitten net in de mmm en zouden volgende maand met hormonen beginnen.
Hahaah is dezelfde test hoor alleen staan er geen streepjes Ja super man dat je nu zwanger bent geworden.....zijn altijd superverhalen dit