Eindelijk kan ik mijn foto met jullie delen na 1 jaar eindelijk in verwachting van ons wondertje. Op de dag van nod hele dag misselijk geen trek hebbe en sorry voor de details een beetje aan de dunne en moe zijn wou eerst tot woensdag wachten om te testen vriendlief kon niet wachten en hoppa dit is het resultaat
Ga morgen nog een testje doen om een mooie knaltest te krijge zal morge ook een foto plaatse van morge gistere er achter gekomen dat we in verwachting zijn
Bij de eerste test dacht ik dat het negatief was. Later toch nog even dubbel check gedaan en toen zag ik heel licht iets. Gister de 2de test en deze is veel duidelijker. Moet nog wel aan het idee wennen. Was namelijk niet echt de bedoeling. Maar welkom.
@waxientje spannend hoor ik zie ze! Ik denk dat ik je mag feliciteren dus bij deze @bloem mooie test ook gefeliciteerd @polkadotjes die is ook duidelijk. Gefeliciteerd
Het blijft zo onwerkelijk he, het moment dat je ene positieve test hebt... Ik denk dat ik gisteren op mijn NOD zat en de clear blue zei 1-2 weken. Hcg gisteren was 53 dus ikke al een beetje in paniek omdat dat zo laag leek. Maar de dokter zei dat dat perfect normaal was (ja sorry, maar we hebben veel meegemaakt afgelopen jaar (17 weken zwanger geweest en veel complicaties) en zijn al meer dan drie jaar bezig). Maar zojuist toch nog een test gedaan en deze stelt me echt wel gerust! Oja, nog een dikke proficiat aan alle nieuwe zwangeren! En bloem, wij gingen ook net starten met MMM (nam al een maand hormonen maar we gingen nu starten met IUI, niet dus!!)