Dees: nou ja wat een lieve zusjes Nog gefeliciteerd met je mannetje en hup die rozewolk op! Maybe: succes!
vandaag ook weer een ovu testje gedaan en die was helemaal wit dus ik ga er van uit daat ik me ei geweest is zelf denk ik dat dat rond 16 mei geweest moet zijn en dat er gewoon nog wat lh in me urine zat dus we zullen zien ik denk zelf dat ik 1 juli ongie word of niet ( hoop ik natuurlijk ) nu aftellen tot me mogelijke ongie
Hey meiden. Hier even een update. HCG was maar 8 en een inimini vruchtzakje op de echo. Het zit dus niet goed. Ook veel krommer eromheen dus het zal snel loslaten. vandaar dus alleen maar vage lijntjes. En geen stijging. Ze heeft ook nee mn ff kaartje gekeken en mn ovu testen en gelijk doorverwezen naar FA. Daar nu 12juli een afspraak. Bedankt voor het meedenken meiden.
sterkte meis, in ieder geval weet je waarom die vage streepjes er stonden.... fijn dat je meteen doorverwezen bent, ik hoop dat je snel zwanger bent van een plak beeb meis! (mag ik vragen wat krommer is?) xxxx