Oeps, ik ben gewoon aan de pil, sinds mijn bevalling 9 maanden geleden. Dat ging vrij goed, al werd ik om de 23 dagen ongesteld. Vorige maand had ik ineens heel veel last van doorbraakbloedingen. was toen bijna 5 weken lang vrij hevig ongesteld. Een afspraak gemaakt (14 september) met de HAvoor een spiraaltje, want ik had in het verleden ook altijd last van doorbraakbloedingen en hevige menstruatie en dat was met het spriraaltje een stuk beter. Vorige week werd ik erg verkouden. Ik was voor een paar dagen in het buitenlanddus dacht dat dat van de vlucht en het klimaatverschil kwam. De verkoudheid trok weg, maar toen werd ik misselijk. vooral na het drinken van koffie. Een paar keer ovutesten gedaan (die ik nog in mijn toilettas had) maar die waren negatief. Ik was toch niet helemaal overtuigd want ik ben echt helemaal nooit misselijk, alleen als ik zwanger ben en als ik in de auto zit... Vanochtendoch maar een zwangerschapstest gedaan en dit is het resultaat: Nu heb ik in het verleden heel vaak streepjes gehad, en dat was vals alarm, maar daar was ik nooit misselijk bij...... ik ben benieuwd hoe dit afloopt.....
mee eens, ik herken het, het is moeilijk als je zo graag zwanger wilt worden en het lkt niet! ik zie dat je veel hebt meegemaakt en dan ben je de 24/7 met zwangerworden bezig en dat kun je niet zomaar uitzetten, ookal zou je dat willen....
Jane ik hoop op een dikke vette streep over een paar dagen !!!!! Mijn Duimen draaien voor je !!! @Siri, zwanger !!
Jane als jij beweert dat het binnen afleestijd is en als je echt een 2e streepje ziet (die ik helaas elke maand bewerkt zie tegenkomen) dan bel je vandaag het ziekenhuis en vraag je om een bloedtest, dan weet je het zeker. Sterkte meid
@Jane met die huls is het sowieso slecht te zien vind ik (heb die test ook een keer gedaan, de vroege zw.test van Testpoint toch?) zonder huls zie ik ook een vaag streepje, hoop voor je dat het licht positief is! over een paar dagen nog eens testen dus, succes meid idd te vroeg getest maar ik snap je wel, ben ook veel te ongeduldig @Siri volgens mij ook positief, wat bijzonder, zo onverwacht! gefeliciteerd @mamavanK mooi hier alle symptomen van naderende ovulatie maar test is nog negatief (bijna onzichtbaar streepje).. is het raar dat ik gisteravond (volgens mij) vruchtbaar slijm had; lange draden elastische afscheiding, maar ovutest nog wit? heb ook andere symptomen die ik de laatste maanden aan mijn ovulatie koppelde (steekjes in buik, hoofdpijn)
Foto is bewerkt zeg je. Ik hoop het voor je Jane,maar zie deze testen van jou (met vage streepjes) al van januari voorbij komen! Ik gun het je van harte meid maar waarom wacht je niet tot NOD?! Het is zeker lastig,ik deed het ook maar ik teste ook echt negatief en had geen streepjes/indrogers als ik niet zwanger was. Helaas ben jij een held in streepjes piesen en vind ik het vervelend om te zeggen " dat ik iets zie" in de test terwijl ik weet dat dit iedere maand voor komt bij jou...bij Maby3 is dat ook altijd. Ik duim iniedergeval voor jullie en dat de streep eens eindelijk goed positief is....succes!
Ik ben het wel met je eens, maar ik wil hier ook opkomen voor Jane. Ze heeft een super moeilijke tijd achter de rug. En ik heb nu makkelijk praten want ik ben zwanger (wat hopelijk nu wel goed loopt) maar o wat kan ik me nog goed herinneren toen ik na mijn miskraam vorig jaar juli pas na 10 maanden weer zwanger raakte. Ik was zo gefrustreerd en iedereen met hun goed bedoelde advies......verschrikkelijk! Je kan die knop niet uitzetten, Jane staat na lange tijd nog steeds met lege handen, sterker nog ze heeft zelfs minder kans op zwangerschap door haar BBZ waar een eileider is verwijderd. Hoe frustrerend moet dat zijn?! Lieve Jane ik snap heel goed dat je een positieve test wil voordat je het IVF-traject in gaat. Hoe mooi zal dat zijn.(al dacht ik dat je vorige maand al zal starten?) Daarom zei ik, vraag een bloedtest aan als jij die streep echt ziet staan.... wees daarin wel eerlijk tegen jezelf en wie weet heb je alsnog goed nieuws voor dat het IVF-traject start. En anders heel veel sterkte ermee
@Jane: ik zie hem inderdaad.. maar ken deze testen niet zo goed... Ik duim zoooo voor je.. en zoals Melanie al zei.. ik weet als geen ander hoe het is om elke keet streepjes te piessen... Afgelopen maand weer maar toen voelde ik aan alles dat ikecht zwanger was. Gelukkig is het bij bloedtest bevestigd alleen helaas toch weer niet goed gegaan. Nogmaals k duim voor je meid.. dikke knuff
Snap ik wel...maar waarom zo vroeg testen.....als je nu gewoon op zijn minst een dag voor je nodn afwacht...nu heb je gekke streepjes en dan ga je weer de hele week hopen en straks is het voor niks....dat vindt ik dan "het jezelf moeilijk maken"
Bekijk bijlage 271243 Bovenste 2 van gister avond.. En de onderste 2 van vanmorgen... Ik maak me een beetje zorgen Omdat de onderste 2 nou niet echt donkerder zijn geworden
hcg verdubbeld om de dag he door gisteravond en dan meteen vanmorgen weer te testen, geef je het niet echt de tijd om te verdubbelen gefeliciteerd trouwens!
Nee weet ik mja dan zou hij in de ochtend toch wel donkerder moeten zijn omdat die urine geconcentreerder is?! Nouja ik ga maar niet meer testen maak mezelf alleen maar gek hahaha
Hoeft niet Saja.. bij mij was ie 's middags donkerder dan 's ochtends.. ik had 's nachts meer geplast..en misschien wel meer gedronken avond ervoor. Maarruh hoe zit t met je temp kaartje? je bent net bij de eisprong? zijn t ovu testen.. of ben ik nou ff de weg kwijt (wat goed kan want ben zo verstrooid als maar mogelijk is op t moment ) X Joyce