ik durf het zelf nog niet te geloven. Is pas mijn 2e ronde, ga er vanuit dat ik van de week gewoon ongi word kan het altijd mee vallen
@MAybe; wat balen meis sterkte en vast veel succes in de MMM (via die weg hebben wij ons 2e wondertje in de armen mogen sluiten)
Sterkte maybe!! Dees, het is toch zeker jullie eigen keuze, niet die van zus. Ik ga er vanuit dat je wel onder evt extra controle staat? Geniet er lekker van samen met deesman
Klopt, we krijgen onze eerste echo al over 3 weken ipv 4 en kunnen met 9 weken (over 5 weken dus) al bloed van mij laten prikken. Ik wist het niet eerder, vandaag dus gehoord, maar ze kunnen in MIJN bloed al zien wat het geslacht van ons kindje is. Als het een meisje is, is het prima en als het een jongetje is, moet ik alsnog een vlokkentest ondergaan. Daar kunnen ze uit opmaken of het kindje Duchenne heeft of niet.
Ik breek even in om mijn testjes te laten zien! Het is nog super spannend omdat ik dacht van 9 juni tot 14 juni gewoon ongesteld te zijn geweest. Maar na twee wel heel positieve ovulatiesten toch maar voor de zekerheid getest. Ga vandaag de verloskundige bellen ivm het bloedverlies Gefeliciteerd voor alle zwangeren! De testjes, bovenste is van gistermiddag en al opgedroogd, de rest is van net:
ik heb gisteren eens een ovutest gedaan van sensitest, de midstream.. deze is niet positief, dat weet ik. maar hadden jullie ook al zo'n lijntje voor je eisprong? groetjes, Amy
Ziet überhaupt iemand hier iets..? Ik ben 2 dagen overtijd, en ga uiteraard over 2 dagen weer testen als er dan nog niets is..!
@amy in de dagen voor ei had ik dat ook. Had zelfde testen @heart ik zie hem zonder te turen. Gefeliciteerd
4 dagen. Maar het Jan per persoon verschillend zijn. Als hij positief is geeft deze dat vrij duidelijk aan en de aanloop er naar toe ook. Dat is mijn ervaring. Hoop voor jou hetzelfde. Ik was dankzij deze testen ronde 1 zwanger.