Ik hoop dat de foto erop staat want doe het via de tel.. Is de onderste ove test positief? Heb sinds idee al ovupijn..
Hallo meiden, wat denken jullie van deze ovu testen? Gister mega hoofdpijn gehad, wat ik (volgens mij ) vaak heb rond mn eisprong.. en iedere keer steekjes onderin mn buik (lies).. Denk dak nog even door moet testen? mss vanavond of morgen toch posi test.. Ik hoop het, dis de eerste ronde dat ik ovu testjes gebruik.. we krijgen namelijk dinsdag te horen of we groen licht krijgen, om te proberen zwanger te worden.. Daarom de testjes, probeer een beetje inzicht in mn cyclus te krijgen. Liefs Ramona
@Ramona: Ik denk dat 'ie bijna positief is, meid! Misschien vanmiddag? Er wordt overigens aangeraden om niet 's ochtends te testen, maar beter 's middags... Gewoon klussen...kan geen kwaad!
Hoop dat het wat is, maar ik heb zelf vaker dit soort streepjes gehad op die test en dat was helaas niets
Hoi meiden, hopelijk wil iemand meekijken en meedenken met mijn dilemma. Ik voel me niet zwanger en heb op 10dpo getest. Spierwitte test. Maar, ik hou ook mijn temperatuur bij en had op 10 dpo een dip. Vandaag, 12 dpo is de temp hoger dan ooit tevoren. Ik heb weer een test gedaan. Deze keer met de "gewone" test van Zw&K. Dat merk heb ik nog nooit eerder gebruikt. Ik verwachtte eigenlijk een witte test (10 dpo was wit en ik heb geen symptomen). Toch getest dus ivm temp. Na het testen leek de test gewoon weer omowit. Ik dacht, "zie je wel" en flikkerde 'm in de wasbak in de badkamer. Ik heb denk ik hooguit een minuut gewacht. Kom ik net weer boven, zie ik toch een streep. Maar ik weet dus niet of die binnen de 20 min. is verschenen. Ik weet ook niet of het een indroger kan zijn. Lijkt me wat raar want het is een echt roze streep. Alleen ik heb nog nooit eerder testen van dit merk gebruikt. Hopelijk kunnen jullie meedenken? Het is een tuurstreep maar in het echt is ie veel duidelijker dan op de foto:
Sjonge, hij ziet er wel positief uit inderdaad! Heb je niet nog een andere test in de buurt die je kan doen? Dan weet je het teminste zeker! Succes!!! Ik duim voor je!
@annabeth hij lijkt mij ook positief hoor.. je zit natuurlijk nog voor je NOD.. 'officieel' is hij missch net buiten de afleestijd, maar zo'n streepje verschijnt echt niet zomaar, denk ik dan.. dus lijkt mij zeer hoopvol! binnenkort nog eens testen dus! @flotsje ik zie ook wat, lijkt mij ook bemoedigend ook jij bent er vroeg bij dus lijkt mij een heel licht positieve test.. hopelijk straks een knaller!
@Zonzon: Bedankt voor je reactie! Ja ik vind 'm inderdaad ook positief lijken. Ik heb nog wel KV 2v5 liggen, maar ik kan dan niet meer testen met ochtendurine. Misschien is morgen testen beter? Pfff wat een onzekerheid weer. Het zou zo mooi zijn en het is ook echt een roze streep, maar ja.. Ik weet dus niet of dat na de afleestijd was en of er bij dit merk indrogers voorkomen.
@Ros84: ja dat denk ik dan ook, zo'n streepje verschijnt niet zomaar. Pfff spannend hoor. Morgen weer testen. @flotsje: ik zie bij jou ook een streepje en zo te zien heb je hetzelfde merk test gebruikt als ik. Weet jij of bij negatieve testen indrooglijntjes verschijnen als je ze laat liggen? Ik ga in elk geval voor jou duimen op een duidelijkere test morgen!
Ja misschien is morgen beter, al hoor ik hier verhalen dat als je 2 uur niks drinkt en dan naar toilet gaat dat er ook een hoge concentratie HCG aanwezig is in je urine, dus dat je dan ook iets moet zien, maar goed dat heb ik ook alleen maar van horen zeggen.. Succes!!! Vind het erg knap als je kan wachten, haha.
Ja ik heb dat getest.. was positiever dan ochtendurine, gewoon niet meer drinken en plassen voor minimaal 3 uur.. en dan opnieuw testen. Maar als je kan wachten en je beter bij voelt, dan morgenochtend X Joyce... Ps= denk dat ie erg positief is hoor.. zie overduidelijk een roze streep. succes!
@Zonzon & Joycie: Goed idee, gewoon paar uur niet plassen en weer proberen. Ik heb iets voor 13u voor het laatst geplast, dus zal rond 16u een gokje wagen. Pffffff word helemaal gestresst nu. Zou het, zou het niet? Wat een onzekerheid! (Les voor volgende keer: nooit test laten liggen en pas laat weer kijken, maar altijd na uiterlijk 20 min. nog een keer).
Ziet er positief uit hoor annabeth , ik kan me zo voorstellen dat je straks een mooie streep op de kv hebt Liefs Edith Mama van mees*&juultje
Hoi! Ik gebruik ook wel eens die midstreams van z&k, maar heb nog nooit zo'n mooie test als die van jou gehad! Het enige wat ik wel eens heb is een grijze indroger, maar die zie je meestal pas een dag later. De streep is mooi roze bij jou en aan de foto te zien is de test nog 'nat' dus ik denk echt niet dat het bij jou een indroger is. Denk dat de kv bij jou ook wel positief zal uitvallen! Succes meis.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dit is KV 2v5 van zonet (12 dpo dus). Ik zie 'm hoor, binnen een minuut stond ie er en hij werd steeds wat donkerder. Foto heb ik na precies 5 min gemaakt. Pfffff BLIJ!!! En tegelijk onzeker, want ik ben al een paar verloren en ik heb totaal geen klachten en wel bruin verlies. Maar goed, even niet aan denken nu en gewoon genieten.
@annabeth: Gefeliciteerd meid..!! En begrijp je angst heel goed hoor.. Maar zoals je zelf al zegt Gewoon van dit moment genieten