@nogeenwonder, jaaaa duidelijk!! gefeliciteerd!! @danielle, die van vandaag ziet er positief uit, maar ook ik heb vaker gehoord dat de ovutesten van kv niet betrouwbaar zijn...voorlopig dus toch nog even door blijven testen maar in elk geval veel plezier gewenst
Ik zit vandaag op cd7, en gebruik Clomid. Vandaag laatste van gehad. Dit is mn ovutest van vanmiddag.. Bekijk bijlage 272033 Lijkt toch al wel redelijk positief of niet? Lijkt me alleen wel vroeg, of kan dit wel?
ik vind m nog net niet positief eigenlijk, maar wel bijna morgen weer een testje maar gezellig maken kan natuurlijk sowieso geen kwaad denk ik??? moet wel zeggen dat ik 0 verstand heb van clomid...
Nogeenwonder, gefeliciteerd! @kv ovu testen, heb er wel eens een paar gebruikt maar die waren wel super goed eigenlijk. (dit was overigens om niet zwanger te raken). Gaven op de ei dag een heel duidelijke vette Test streep. Ik testte toen dubbel met cb digitaal en die gaf ook een lachend gezichtje (=lh piek)
Kan nog nèt wat donkerder voor die echt posi is, maar je zit zeker in de buurt! Wel al vroeg, krijg je ook echo's erbij?
Vraag me niet waarom want ik weet het niet maar ik had echt de drang om een ovutest te doen. Eerst toch maar niet gedaan, toen wilde ik wel maar toch weer niet en heb het net toch gedaan met dit als resultaat! Dat mag er wezen dacht ik zo...??? Enige minpuntje is dus dat ik weer een meeegggaaa lange cyclus heb want ik zit nu op dag 34.... Kan een ei uberhaupt zo laat nog wel springen???
Of je ei zo laat ken springen.. Geen idee! Maar hij ziet er zeker positief uit! Tijd voor een feessie!!
Als manlief nou niet de hele avond weg zou zijn.... Ik heb gezegd dat hij mij maar even wakker moet maken!!
Ik heb vermoedelijk ook mijn ei op dag 34 gehad vorige week. Kan prima hoor! Toen ik in de mmm zat heb ik op dag 65 zelfs prachtige eieren gehad Ik zou zeggen: succes en have fun
Ik had vanmiddag een bijna positieve ovulatietest en vanavond positief: Bekijk bijlage 272074 Maar we hebben vanochtend en vanmiddag al sex gehad (i know..) neem dus aan dat nog een keer niet nodig is, hé?