Ik denk dat nog een keer niet nodig is. Tenzij je gewoon super veel zin hebt. haha veel plezier ivh85
Thnks! Ik ga nu slapen, over uurtje is hij thuis. Heb gezegd dat hij me wakker moet maken! Dan hoop ik hier over 2 weken een andere test te laten zien die net zo knalt!!!
Hallo, Ik ben 4 dagen overtijd en heb vandaag een zwangerschaptest gedaan. Alleen is het licht positief iemand enig idee of het nou positief is of moet ik nog paar dagen wachten of kan ik al naar de dokter gaan??
als het streepje binnen de afleestijd is verschenen ben je zwanger, hoe licht het ook is. Voor de zekerheid kun je eventueel nog een tweede testje doen over twee dagen. Die moet dan ietsje donkerder zijn. Maar in principe is een streep zwanger (mits dus binnen de afleestijd gekeken)
Hey ben je officieel begonnen?? Nou dat is een positieve test hoor, zo donker heb ik ze nog niet gehad! Succes meid!
Ik moest 5min wachten dan kijken en zag een lichtje streep, er stond dat ik na afloop van 5min niet meer mocht kijken. Ik zal voor de zekerheid toch nog een testje doen
Denk je echt??! Bedanktt ik ga toch voor zekerheid over 2dagen testen morgen eigenlijk had gister gestest
Als je zelf twijfelt gooi je dr nog een testje tegen aan .. leuk om te bewaren, maar je bent wel zwanger hoor Die test is overduidelijk.(kijk maar in mijn fotoalbum naar mn testjes) Zoek maar vast je dokters nummer Gefeliciteerd!! X Joyce
teenmom gefeliciteerd duidelijk hoor. je hoeft je doc niet te bellen kunt gewoon een verloskundige bellen