Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 16!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Sorry beebjezk.. ik zie echt niks.. en de test lijkt geel.. is de foto wel binnen afleestijd gemaakt? en die zwarte streepjes leiden af.. wij weten allemaal waar het tweede streepje hoort te staan.. we hebben er met zn allen bij elkaar genoeg versleten.. :p

En tuurlijk hoop ik op een knaltest voor je!

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    als ik mijn laptop naar voren kantel dan denk ik heeeeeel vaag een streepje te zien, maar ik DENK, zo vaag dat ik het niet zeker weet.
    Ben het met Sonja eens, je streepjes leiden af! ;)
    (wat bedoel je: elke keer na 2 dagen getest?)

3. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Ik zie niks

4. beebjezk

beebjezk Lid

5 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    DSCN0392.jpg
    dit is er eentje zonder de lijntjes en meer int licht gehouden maar kzeg et tis zo licht en das een andere van de 3 positieve..
    ik test dus om de 2 dagen (al de 3 keer positief)
    dus ja heb echt geen idee hoe ik het jullie kan tonen want mijn camera wilt em gwn ni trekke :( kword er moedeloos van!

Bijgevoegde bestanden:

5. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik zie ook niets. Als je elke keer na 2 dagen hebt getest, dan zit er bijna een week tussen de eerste en laatsw pos test.als het streepje nog zo vaag blijft, denk ik niet dat je zwanger bent.

6. beebjezk

beebjezk Lid

5 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    DSC03013.jpg
    nog eentje

7. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    Sorry meis ik zie het niet.. maar hoe bedoel je "ik test om de 2 dagen"? Waar in je cyclus zit jr nu dan? ben je overtijd? ik snap em niet..

8. beebjezk

beebjezk Lid

5 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet dat het niet normaal is dat de testen zo licht blijven.. maar tis niet leuk dat er 3 posi zijn door licht streepje en dat die andere gewoon zo wit of een blad papier is ..

9. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    En je testen zien er zo oud en geel uit.. of moet ik mijn schermpje even poetsen..
    en na afleestijd mag je een test gewoon niet meer vertrouwen..

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Als je om de 2 dagen test dan zou deze idd echt al wat duidelijker moeten zijn :(

11. beebjezk

beebjezk Lid

5 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben dus nu 3 dagen overtijd dus ik heb eerste test 4dagen voor nod gedaan dan 3 dagen voor nod dan 1 dag vo nod dan 1 dag na nod en vandaag 3 dagen na nod..
    snap em gewoon ni goed , ik zie wel iets op men laatste foto en als ik em in men handen heb moet je er zelf niet met je neus opzitte tis gewoon op 3 testen z'n zelfde streepje

12. beebjezk

beebjezk Lid

5 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ligt aan het licht ;. tis onder de gele dampkap :p
    en ik heb mijn testen elke keer binne de 5 min afgelezen en elke keer zo'n licht streepje, mijjn man ziet ze ook staan

13. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    Dan is jet lastig.. en in het echt zie je ze vaker beter dan via een foto.. anders maandag nog een test wagen en je huisarts bellen?

14. beebjezk

beebjezk Lid

5 sep 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah , tis soms moeilijk om het op foto te krijgen;;
    ik ga zeker eerst en vooral naar de huisarts maandag om zekerheid te hebben .. en niet zwanger is niet zwanger natuurlijk kwil nu zeker niet overkome dat ik wil bewijze dat er iets staaat, maar vroeg me gewoon af of jullie ook iets zien aleja als ik niet zwanger ben dan zou daar geen streepje of wat ook mag zijn moge staan want op die iandere sta er niks .. :( pff maar als k meer nieuws heb laat ik het hier gerust wete ;) moet er wel bijzegge ik heb 3 kids en altijd teste ik pas positief als ik 6 weken was en dit komt door in het begin altij een laag hcg te hebben .. groetjes vn mij hopend op een verklarend antw van die rare testen

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik ben benieuwd! Jammer dat wij ze niet zien op de foto's. Als je bij je andere kinderen zo laat pas positief testte dan zou dat heel missch een verklaring kunnen zijn? (ik weet het niet hoor, ik filosofeer maar een beetje mee ;))
    En je hebt gelijk dat er bij geen zwangerschap ook geen streepje zou moeten/mogen staan, maar helaas is het soms wel zo.
    Hopelijk heeft de huisarts goed nieuws voor je maandag en anders in elk geval duidelijkheid!

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Beebjezk ik zie wel een streep. Hopelijk worden ze duidelijker!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie het niet

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    kv 2 voor 5.10 (nog nog ze worden 5,99) geven een vals streepje..
    Ik heb 5 testen gedaan en allemaal een streepje, en ik was NIET zwanger.

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je bent de eerste bij wie dat is!!:$
    Waren het in drogers of echt roze streepjes:(

Vaak wordt de test buiten de afleestijd afgelezen en ookal scheelt het 4min toch wordt er dan gezegt "was binnen de tijd".
    Maar echt meteen een roze streep en niet zwanger heb ik nog niet meegemaakt hier. (geloof ik;))

20. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Zelfde hier, ben zeer te spreken over de 2v5 kv testen.
    Altijd echt omo-wit geweest als er niets was en was 4 dagen voor NOD al licht positief toen t echt raak was.

X Joyce

Deel Deze Pagina