Binnen 2 minuten een streepje die niet duidelijker word, en nee hoor ben echt niet de eerste hier die het opvalt ... Ik denk zelfs als er zo een streepje verschijnt, dat ie negatief is... Ik had n laag progesteron waarde waardoor ik al zeker wist niet zwanger te zijn..
toen ik zwanger wou worden van mn dochtertje wat 4 jaar duurde, heb ik nooit 1 streepje op de KV gezien. De kwaliteit vind ik (en dat is persoonlijk) flink achteruit gegaan. Al ga ik bij een vaag streepje niet eens meer uit van een zwangerschap, eerst een duidelijke streep voor ik juich
selena, ik zie wel wat maar ik zou over een paar dagen nog een doen om te kijken of ie duidelijker wordt.
Ly hang je hier nou nog steeds rond hi hi! Alweer een jaar of 3 bijna toch? Ik kan me nog herinneren dat F uitgezonden werd en jij moest wachten.
Ik heb ook maanden en maanden elke keer streepjes bij de kruitvat testen gehad maar was echt niet zwanger. Dat weet ik zeker omdat ik voor ICSI in het ziekenhuis liep en kreeg dan ook bloedtesten.. En had echt geen hcg in mijn bloed. En ja de streepjes waren echt roze en echt heel duidelijk. Heb die foto's ook ooit geshowt
Denk zet mijn rijtje er ook even bij Vanmorgen een digitale test gedaan Vind alleen de 7-9 duidelijker dan de 8-9....of ligt dat aan mij? Woensdag gaat de laatste test er tegenaan...even kijken of het streepje nog donkeder word