zo was die van mij ook hoor! de eerste die ik deed... En kijk nu me banner... succes met verder testen ( ik heb ook daarna ook nog 8 gedaan)
Wie o wie kijkt met me mee... Deze test heb ik net gedaan... Na dat ik zaterdag wel een bloeding heb gehad. Wat helder rood bloed met het afvegen... Wie kan me geruststellen? Kan het niet helemaal geloven!
Dat kan goed een innestelingsbloeding zijn geweest! Even over 2 dagen nog eens testen of ie donkerder wordt, maar voor nu: Gefeliciteerd!!
wat denken jullie ?? stond er binne 2 min krijg hem niet goed op foto , is roze , en even breed als de C lijn
ben vorige maand ook de pil vergeten , heb er een echt rommeltje van gemaakt , maar voor iemand wat zegt manlief wist er natuurlijk van , en we hebben zoiets is het zo dan is het zo en even welkom en zal met evenveel liefde verwelkomd worden , oja de laaste 2 pillen was 2 weken geleden die test was voor de gein , vriendin dierf niet testen dus deden we het samen
Aha.... Wil je alleen even vertellen dat het wel heel erg ongezond is voor een wondertje in je buik als mama gewoon de pil doorslikt. Dat vindt ik dan wel onverantwoordelijk van je. Snap ook niet zo goed dat je nu een test doet voor de fun? Wil je dan niet weten of je zwanger bent als je zo onvoorzichtig bent geweest Vooral voor het feit dat hormonen erg slecht zijn voor een embryo.
Nee slik geen pil meer nu . En de fun test was dus 2 weken geleden bedoel ik voelde me vreemd dus vandaar nu de test