Mijn cyclus is ook niet op de rit door een MA en curretage. Maar we klussen om de 2 dagen, anders blijf ik bezig met ovutesten... En ik temp en dan weet ik wanneer we genoeg bezig zijn geweest
He meiden. Ik weer het allemaal even niet. Een vierde is welkom, maar wel gek op deze manier! Thanks allemaal!
Als het de bedoeling is om het bij 3 kids te houden zou ik maar even een regenjasje gebruiken.. misschien werkt de cerazette niet goed bij jou, want deze ovutest is erg posi (of ben je zwanger??)
Hoi meiden, bedankt voor alle felicitaties. helaas is het hier nu heel onzeker en spannend, ik heb even een stukje tekst uit mijn eigen topic gekopieërd zodat ik het verhaal niet nog een keer hoef te typen: Helaas hier nog niet veel reden om blij te zijn. ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld met mijn verhaal, waarna ik meteen terecht kon bij de echoscopiste. Op de echo was niets te zien, alleen vond ze het vochtblaasje in mijn linker eileider wat groot en voor de zekerheid ben in doorgestuurd naar de gyneacoloog. Eerst moest ik bloedprikken in het ZH, en later in de middag kon ik terecht bij de gyneacoloog. Mijn HCG blijkt 1400 te zijn, maar op de echo opnieuw niets te zien. Het vochtblaasje in de eileider blijkt het gele lichaam te zijn, dit was volkomen normaal volgens de gyneacoloog. Ze zag nu niet echt aanwijzingen voor bbz. Ik moet nu maandag terugkomen om opnieuw te prikken en daarna weer een echo. Mocht het HCG lager zijn dan wordt het waarschijnlijk een miskraam, is het gestegen en kunnen ze weer niets op de echo vinden dan moet ik misschien een kijkoperatie zodat ze het vruchtje kunnen zoeken. Voor het weekend het advies om niet te sporten, geen gekke dingen doen en niet te ver van huis. Mocht ik buikpijn krijgen dan moet ik direct de dienstdoende gyneacoloog bellen Hoop dat het snel maandag is....
@Babyengel; nee, ben niet zwanger. Voor de Cerazette keurig met condooms gedaan en dus de eerste pilweek ook. Gister dus niet....drie kids is op zich mooi zat, maar als het zo is, dan is dat ook weer prachtig. @lov23; geef geen bv. Ben wel enigszins beduusd door deze 'pilgrap'. Thanks!!
Pindakoek wat balen!!!! Hoop zo voor je dat het eindelijk raak mag zijn !!!! Twinkel sterkte met wachten!!
Hee dames, Ik lees mee maar reageren op iedereen is heel moeilijk op de telefoon, maar wil Twinkle toch wel sterkte wensen met het wachten! Ik zelf zit met een vraag... Mijn ovulatie was 6 juni, mijn NOD was 19/20 juni en ik heb donderdag avond toen ik nog steeds niet ongi was (wordt altijd woensdagavond of donderdagochtend met opstaan ongi) een test gedaan. Die was helaas negatief, maar nu krijg ik ineens grotere en heel pijnlijke tepels.. Wat moet ik hier nu in godsnaam van denken? Ik weet t niet meer! Weet iemand misschien wat t wel kan zijn? Ik had me al neergelegd bij een negatieve test, en dan ineens dit... Xxx
Sabbelbientje: idd nogmaals testen, dan weet je het zeker! Een streep zou dan nu wel zichtbaar moeten zijn denk ik ('s ochtends!) Na mijn vage testen van gistermiddag (alhoewel, ik vond ze vaag..) vanmorgen de CB met indicator gedaan en tadaaaa geen twijfel meer mogelijk ZO blij! Sterkte iedereen die nog in de onzekerheid zit