Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 16!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mijn cyclus is ook niet op de rit door een MA en curretage. Maar we klussen om de 2 dagen, anders blijf ik bezig met ovutesten... En ik temp en dan weet ik wanneer we genoeg bezig zijn geweest;)

2. Knuffelhuffel

21 sep 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 29.... heb een cyclus van 26 tot 28 dagen.

3. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden. Ik weer het allemaal even niet. Een vierde is welkom, maar wel gek op deze manier!

Thanks allemaal!

4. Ik heb dat mijn hele cyclus door zo, zegt echt niks zo'n streepje.

5. Als het de bedoeling is om het bij 3 kids te houden zou ik maar even een regenjasje gebruiken.. misschien werkt de cerazette niet goed bij jou, want deze ovutest is erg posi (of ben je zwanger??)

6. Positief hoor gefeliciteerd!

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh Pindakoek! Nee! Op naar de next round.. Knuffel!

8. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Hoi meiden, bedankt voor alle felicitaties.

helaas is het hier nu heel onzeker en spannend, ik heb even een stukje tekst uit mijn eigen topic gekopieërd zodat ik het verhaal niet nog een keer hoef te typen:
    Helaas hier nog niet veel reden om blij te zijn. ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld met mijn verhaal, waarna ik meteen terecht kon bij de echoscopiste. Op de echo was niets te zien, alleen vond ze het vochtblaasje in mijn linker eileider wat groot en voor de zekerheid ben in doorgestuurd naar de gyneacoloog.

Eerst moest ik bloedprikken in het ZH, en later in de middag kon ik terecht bij de gyneacoloog. Mijn HCG blijkt 1400 te zijn, maar op de echo opnieuw niets te zien. Het vochtblaasje in de eileider blijkt het gele lichaam te zijn, dit was volkomen normaal volgens de gyneacoloog. Ze zag nu niet echt aanwijzingen voor bbz.

Ik moet nu maandag terugkomen om opnieuw te prikken en daarna weer een echo. Mocht het HCG lager zijn dan wordt het waarschijnlijk een miskraam, is het gestegen en kunnen ze weer niets op de echo vinden dan moet ik misschien een kijkoperatie zodat ze het vruchtje kunnen zoeken.

Voor het weekend het advies om niet te sporten, geen gekke dingen doen en niet te ver van huis. Mocht ik buikpijn krijgen dan moet ik direct de dienstdoende gyneacoloog bellen

Hoop dat het snel maandag is....

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geef je bv?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

sterkte twinkel!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Stekte met afwachten twinkle!..

12. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babyengel; nee, ben niet zwanger. Voor de Cerazette keurig met condooms gedaan en dus de eerste pilweek ook. Gister dus niet....drie kids is op zich mooi zat, maar als het zo is, dan is dat ook weer prachtig.
    @lov23; geef geen bv.

Ben wel enigszins beduusd door deze 'pilgrap'.

Thanks!!

13. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Pindakoek wat balen!!!! Hoop zo voor je dat het eindelijk raak mag zijn !!!!

Twinkel sterkte met wachten!!

14. Sabbelbientje

12 jun 2012
    27
    0
    0
    School
    Omstreken Arnhem
    Hee dames,
    Ik lees mee maar reageren op iedereen is heel moeilijk op de telefoon, maar wil Twinkle toch wel sterkte wensen met het wachten!

Ik zelf zit met een vraag... Mijn ovulatie was 6 juni, mijn NOD was 19/20 juni en ik heb donderdag avond toen ik nog steeds niet ongi was (wordt altijd woensdagavond of donderdagochtend met opstaan ongi) een test gedaan. Die was helaas negatief, maar nu krijg ik ineens grotere en heel pijnlijke tepels..

Wat moet ik hier nu in godsnaam van denken? :eek: Ik weet t niet meer!
    Weet iemand misschien wat t wel kan zijn? Ik had me al neergelegd bij een negatieve test, en dan ineens dit...

Xxx

15. linde90

linde90 Niet meer actief

Sabbelientje, zou nogmaals testen

16. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Sabbelbientje: idd nogmaals testen, dan weet je het zeker! Een streep zou dan nu wel zichtbaar moeten zijn denk ik ('s ochtends!)

Na mijn vage testen van gistermiddag (alhoewel, ik vond ze vaag..) vanmorgen de CB met indicator gedaan en tadaaaa geen twijfel meer mogelijk:D ZO blij!:D

Sterkte iedereen die nog in de onzekerheid zit:(

Bijgevoegde bestanden:

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Gefeliciteerd !

18. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

Daar kun je echt niet meer omheen!! Gefeliciteerd!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dames, ik heb voor jullie een tuurtestje ;)

9 dagen na TP verse morula embryo:

Bijgevoegde bestanden:

20. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    gefeliciteerd meid, mooie testen. geniet er lekker van :)

Deel Deze Pagina