Deze is van gisterenmiddag. Ik dacht dat ik mijn eisprong gehad had, daarna pas de condooms achterwege gelaten maar ik denk dat mijn ei wat laat was?! Vanmiddag heb ik een gewone kruidvat test (met +) gedaan. Die was ook heel licht positief maar die krijg ik niet goed op de foto. Morgenochtend nog maar eens testen met ochtendurine! Bekijk bijlage 255289
Thanks allemaal! En wow wat een mooie testjes zijn er bij gekomen! Alle zwangere gefeliciteerd, en de laatste 2 twijfelaars ook voorzichtig gefeliciteerd, bij beide zie ik een roze streepje! Spannend.. Kan de namen ff niet zien, zit op gsm
nee is wel een echte streep.. Maar we wachten even af voor hij duidelijker wordt tot we er zelf ook echt in gaan geloven.. Mijn zusje kwam onverwacht langs en die zag de test liggen.. Die zag hem ook gelijk. Geen tuurstreep was haar conclusie en rose. Na het weekend nog maar eens, dan moet hij echt duidelijker zijn. deze is nml met wat lichte middagurine gedaan, dan moet er na het weekend volgens mij met ochtendurine zeker een duidelijke streep zijn
Wow wat goed zeg.. van harte gefeliciteerd!! Echt goed nieuws! Ik hoop dat je moortje lekker blijft zitten en uitgroeit tot een prachtig kindje!
Ik zie 'm wel.. hoop dat ie gauw donkerder wordt! En dat er binnen een klein wondertje blijft zitten voor de komende 36 weken natuurlijk
Ik zie hem!!! dames, thanks voor jullie felicitaties!! Heb zo lang testen mee gekeken...en nu mocht ik eindelijk zelf eentje posten. heerlijk gevoel!!!
Panter: nou inderdaad, het is je gegunt! Oprill: jaaaaa! Gefeliciteerd! Zo begonnen mijn testen ook..