Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 16!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Alleen al dat je een bloeding had is in principe al genoeg;) Maar ik snap wel dat je onzeker bent hoor.....al heb ik ook met 19 wel eens een gekke ongi gehad en heb toen nooit gedacht zwanger te zijn.
    Maar toen zat je nog niet iedere dag op het internet:D

2. Bellenblaas

Bellenblaas Niet meer actief

Haha nee, dat scheelt vast een hoop! Ik weet ook wel dat ik mezelf een beetje gek loop te maken, en dat de kans super klein is. Maar wanneer ik verhalen lees over vrouwen die de pil slikken, gewoon hun onttrekingsbloeding hebben en tóch zwanger zijn maakt me dat wel onzeker. Als je naar dat soort verhalen zoekt lijkt het wel alsof iedereen dat meemaakt, terwijl ik echt wel beter weet. ;) Maar m'n klachten heb ik nogsteeds, laatste tijd ook wat lage rugpijn + gevoel alsof ik ongesteld ben/moet worden en veel meer witte, dikke afscheiding (wist trouwens niet eens dat dat ook een symptoom kan zijn, las ik later). Misschien doe ik over een paar dagen nog een test. Bedankt in elk geval voor je reactie!

3. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Afgelopen vrijdag is mijn spiraaltje verwijderd. Om inzicht te krijgen in mijn cyclus ben ik meteen begonnen met ovulatie testen.
    Deze 2 zijn van vandaag. Heb ik nu al positief?

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Gefeliciteerd zwangere dames

@ NienT: die van vanavond ziet er idd wel positief uit. Ik heb geen verstand van spiraaltjes, maar dit zou wel een ei erg kort na het verwijderen zijn. De kruidvat ovutesten zijn bij mij sowieso niet populair, omdat ik altijd zulke streepjes had. Ook als er dmv echo te zien was dat er nog absoluut geen ei op komst was. Ben daarna overgestapt op sensitest en daarmee vond ik wel duidelijk mijn ei.

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat voor spiraaltje had je en op welke dag van de cyclus zit je?

6. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Had Mirena spiraal.
    Cyclus weet ik dus niet. Was niet meer ongesteld met spiraaltje.

7. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    het kan best dat je je eisprong hebt na het verwijderen denk ik want je weet niet waar je in je cyclus was na de mirena ben je na het verwijderen niet ongo grworden ik werd 3 dagen er na ongi of het teoval was of door het verwijderen weet ik niet werd ook niet ongi met mirena.

8. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik heb meteen na het verwijderen (vrijdag/zaterdag/zondag) wat bruin verlies gehad. Dacht dat dat van het verwijderen kwam. Want als ik ongesteld was was dat altijd veel helderder en roder.

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Vaak krijg je nog een heftige ontrekkings bloeding, hoeft niet. Bij mirena kan je gewoon je eisprong krijgen zonder menstruatie. Het kan je ei zijn, maar zou er niet vanuit gaan. Idd slechte verhalen gehoord en heb zelf ook met sensitest gedaan en was gelijk zwanger.

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Overigens wel nog een normale menstruatie gehad.
    Eerst intrekking en 5 weken later menstruatie en daarna zwanger

11. jokato

jokato Lid

27 apr 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vinden jullie hiervan? Is op mijn nod en van vanmiddag. Niet heel duidelijk, maar ik zie wel wat, jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,5 KB
      Weergaven:
      47
  12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh ja hoor die is duidelijk! Gefeliciteerd

13. jokato

jokato Lid

27 apr 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Ben voorzichtig blij!

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Als je overmorgen in de ochtend nog x test en hij is donkerder weet je het zeker. Maar dit ziet er goed uit hoor

15. O jee, kruidvat.. deze zijn echt niet betrouwbaar! Bij veel vrouwen is ie meerdere momenten in de cyclus positief.. je zou op basis van deze testen zeggen dat je eisprong eraan komt, maar ik ben erg sceptisch met kruidvat ovutesten.

16. Ik vind 'm wel duidelijk hoor, gefeliciteerd!

17. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Morgen komen mijn Sensitest ovutesten binnen. Hoop dat ik daar duidelijkere resultaten mee krijg. We zullen wel zien.
    Iedereen bedankt voor het mee kijken.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jokato!!!!
    Iedereen zou hier al heeeeeel blij mee zijn!
    Ik zeg "gefeliciteerd!!"

19. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Joko zie wel iets

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid