Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 16!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi meiden

bedankt idd nummer 7 totaal komt eraan mijn 6e zwangerschap :D

hier nog even net getest met clearblue:):):) wij zijn blij

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooow mamaatjevan5, straks mamaatje van 7 :D.
    Gefeliciteerd!

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als er 3+ staat ben je toch al langer zwanger?

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jokato ik zie m zeker spannend!

mamavan6..! zo 7e is cumming! :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mamavan5(7:p) gefeliciteerd!!!!

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    haha jaa we weten het dus ook niet hoelang we precies zijn vorige maand 2 dagen bruin bloed verloren toen test gedaan die was volgens ons negatief misschien een heeeeeeel licht streepje maar ja die wilde we zien dachten we :D rond 1 uur moet ik de verloskundige terugbellen en horen we meer spannend dus bedankt allemaal voor de lieve felicitaties, ondanks dat ik begrijpen kan dat het voor sommige best moeilijk moet zijn ik die in feite al een aantal wonders heb mogen ontvangen krijg er nu weer een, ik hoop dan ook dat jullie allemaal snel knaltesten in handen mogen hebben

7. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    gefeliciteerd ik denk ook dat je langer zwanger bent want die test knalt echt :)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mamaatjevan5, gefeliciteerd!!

9. Mooie testen gefeliciteerd!
    En met 4 weken en 4 dagen had ik ook 3+ op de CB en een zelfde knalstreep op kv. Dus kan gewoon kloppen als je snel HCG aanmaakt en het mooi verdubbelt! :)

10. Je hebt maar een klein beetje urine nodig om op te vangen. Hoef je geen 2 uur op te houden. Zorg er alleen voor dat je niet teveel drinkt (voor je naar huis gaat even stoppen met drinken). Als je de ovutesten dan 's avonds thuis doet, kan je makkelijk urine opvangen (je hebt maar weinig nodig) en op je gemak je test doen. Op je werk is dat zo'n gedoe joh!

Ovutesten kunnen het best 's middags of 's avonds gedaan worden omdat de LH piek meestal in de loop van de dag optreedt. De gevoelige dipsticks van Sensitest kunnen geloof ik ook 's ochtends, maar 's avonds geeft alles een betrouwbaarder resultaat.

Suc 6:)

11. Ik zie geen tweede streep alleen een urine ophoping aan het einde. Zoals iedereen al zegt geloof ik :p

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    jaa ik ga ook gewoon uit nu van die laatste menstruatie (2dagen bruinverlies) tot we bij de verloskundige geweest zijn hou ik die datum gewoon aan :D dank je wel voor je felcitatie:D:):)

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Dag dames,
    Wat denken jullie hiervan?
    Ik weet niet goed waar ik in mijn cyclus zit maar ik gok dat dit 3 dagen voor NOD is.
    Helaas wil mijn camera geen betere foto maken.
    De streep stond er binnen 5 min en zoals altijd is hij duidelijker in het echt. ;)

14. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik zie wel wat :)

15. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik heb hem even in negatief gezet en dan zie je je streepje wel mooi staan.
    Ik zou morgen nog eens testen en er dan eens een CB met indicator tegenaan gooien, maar ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd :p

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Daar issie duidelijker ja! Wat handig.
    Ik wilde vandaag een CB met indicator kopen maar wat zijn die krengen duur... dus heb nog maar een keer 2v5 gekocht om morgen en eventueel overmorgen nog te testen..:D

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zeg gefeliciteerd blondi!!

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blondi: ik zeg ook gefeliciteerd! :D

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hihi ja op t werk doe ik inderdaad niet :) ik drink altijd vanaf half 4 niets meer (ga om half 5 richting huis), anders moet ik heel nodig plassen als ik in de auto zit :D, maar meestal moet ik dan om half 5 voor ik de auto in ga nog wel plassen, komt er eigenlijk op neer dat ik sowieso elk uur moet plassen door mijn overactieve blaas, ben wel bezig met trainen, dus soms lukt het om er 1,5 uur tussen te laten zitten...maar het wil nog niet erg vlotten...:(
    dus ik heb eigenlijk nooit goed geconcentreerde urine (ja 's ochtends als ik op sta ;))

maar is het resultaat dan wel betrouwbaar als je urine niet geconcentreerd genoeg is? oftewel, krijg ik wel een goede positieve test als mn ei nadert met verdunde urine??

sorry allemaal voor mijn vraagjes :)

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @blondi, ik zie heel licht een streepje hoor! (voorzichtig?) gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina