Babyfotograaf.. Waarom doe je niet het tweede plasje van de dag.. Dus eerst je ochtendurine, en dan de plas daarna? Ik neem aan dat je dan nog geen liters vocht binnen hebt..
dan ben ik vaak al op t werk, vind het nou niet echt handig om het hier te doen maar als het niet geconcentreerd hoeft te zijn dan zal het wel goed komen
Bedankt voor jullie reacties. Jij ook nog gefeliciteerd mamavan5! (7) Ik heb best goede hoop, net nog een testje gedaan en zelfs daar zie ik een 2e streepje op terwijl ik al 100 plasjes heb gedaan vandaag. Morgenvroeg doe ik er nog eentje en die zal ik 's middags hier weer plaatsen... ben benieuwd. Hoop dat ik dadelijk mijn vriend niet blij maak met een dode mus
Jippie, het streepje is duidelijker! Ik vind hem wel licht dus ik test nog een paar dagen verder Onze dochter krijgt,een speelkameraadje.. Ik heb een baby i n mijn buik.. Hihi Vanmiddag foto!
Wendy: hey meis, hoe is het met jou!?! Das lang geleden, alles goed met de kindjes? Van harte gefeliciteerd!
Ohhh ja, zo leuk he! Ik vind het ook zo leuk voor onze zoon, eindelijk een kindje erbij, kan ie lekker mee spelen (of niet ).
dank je welll gisteren de vlos gebeld en die gooide me direct naar 9 weken morgen echo dus dan weten we het zeker laat de banner toch nog maar even zo staan morgen om 12 uur weten we hoever we zijn spannenddd