kruidvat is de meest betrouwbare vind ik in elk geval voor alle positesters: van harte gefeliciteerd!!!
ik lees/ kijk elke keer mee,dus wil jullie toch mn testen laten zien.. ze staan by mn fotos, krijg ze niet hier..
Hee ladies, Vanochtend testje gedaan omdat ik niet meer kon wachten. Maar negatief, niet eens een licht streepje. Zou het deze ronde nog goed kunnen komen? Of is het vor mij d volgende ronde.. Ik baal echt flink! Gefeliciteerd alle positieve testers! Geniet er lekker van!!
@ engeltje, Volgens mij is er altijd een kans zolang je niet ongestd wordt toch? Dys hou hoop! Ik ga morgen ochtend weer testen...hoop dan dat de kv test weer war duidelijker is. Vind zo'n licht streepje zo eng! Ik zal voor je duimen!
@engeltj: er zijn meiden die pas een week na NOD positef testen.. dus zoals Jillz al zei.. zolang je niet ongi bent is er nog van alles mogelijk
Heb nog geen foto gemaakt, zal dan nu ook na afleestijd zijn. Maar m'n man zag hem ook hij is moeilijk op foto te krijgen. Dinsdag hoop ik een echte positieve te kunnen showen!
Alle nieuwe posi testers, gefeliciteerd! Engeltje, er is zeker nog hoop, ik duim Ik mag morgen nog een keertje testen, dan komt MvM
@ BB: wat super een positieve test!!!! ik duim zo super super hard voor je, gelukkig ben je met de medicatie begonnen, scheelt mij weer billenkoek geven owww hoop zo voor je/jullie dat ht een eer goed mag gaan!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX en een dikke knuff voor jou!!