Blondi: Ik heb heel veel bruinverlies gehad met 7 weken zwangerschap, ik was ook heel erg ongerust maar dit wil niets zeggen. Als je geen krampen en helderrood bloed hebt is er nog niets aan de hand. Kan nog gewoon de opruiming van je baarmoeder zijn, of nog van de innesteling. Bij mij heeft het 2 dagen aangehouden en is later nog een keer teruggeweest, alles is goed gegaan.
Blondi, ik duim meid!! Kim: whahahahaha ben jij even lekker wakker. Maar of ze nu al een jaar oud zijn of niet, ze blijven mooi!!!
Ik weet nog wel dat ik dolblij mijn testen hier plaatste! Inmiddels alweer bijna 32 weken zwanger, de tijd vliegt! Gefeliciteerd nieuwe testers!
Bedankt allemaal! Wat een lieve berichtjes. Het bruin verlies is opgehouden, nu gewoon wit maar ik ga toch van het slechtste uit. Ben mijn plas op aan het houden, straks nog even testen.
Pfhieuw.. er staat nog een streepje! Net getest met heel waterige urine (geduld was op) maar er staat toch een licht maar duidelijk streepje op. Morgenvroeg nog een keer en als ie dan donkerder is heb ik er weer vertrouwen in
Meiden help heb ff jullie hulp nodig Ik heb vanmorge een zw test van sensitest gedaan De blauwe ( ik las hier dat er verscheel in zit) Die gaf duidelijk maar vaag een 2 de streepje binnen de tijd Het streepje was ook net zo breed, Maar nu de vraag hebben jullie ervaaring met sensitest zw testen En geeft deze wel is vals positief ? o ja ik weet niet presies me nod maar als ik me temp bekijk Denk ik dat ik zaterdag of zondag ongie had moeten hebben
Blondi ik zie hem heeeel licht ja. wanneer teste je voor het eerst licht positief? was dat niet 3dg geleden?
Volgens mij was dat dinsdag? Sorry, ik ben een zeef. Ik moet wel zeggen dat hij in het echt veel duidelijker is.. op een paar meter afstand zie ik hem zonder turen. Volgens mij zou vandaag of morgen mijn nod zijn.
Ik zit op me mob Dus dat lukt nu niet Als ik thuis ben zal ik kijken of me internet het wil doen thuis