@riantje, ren anders even langs de kruidtvat voor de 2v5, daar twijfelt geloof ik niemand aan qua betrouwbaarheid
ik wel wat leuk dat je er aan dacht Maar ik durf niet zo goed te testen, ben bang voor de teleurstelling. ergens tussen dinsdag en vandaag was mijn nod, ik denk zelf vandaag. Ik heb het gevoel dat ik toch ongesteld ga worden. Misschien dat ik zo wel een test ga kopen en anders wacht ik toch nog tot zaterdag
Nanette, tot zaterdag ja? Dat is nog eventjes geduld hebben... Nou, eindelijk is het gelukt om een goede foto te maken. En nu hou ik op met spammen.. denk ik
hey meiden gefeliciteerd positesters idd hier met 3 zwangerschappen bruin bloedverlies dus hoe moeilijk ook betekend niets vandaag echo gehad en gewoon 5 weken en 2 dagen zwanger over 3 weken mogen we weer heen
bruin bloed is oud bloed dus eigenlijk is het "kwaad" al geschied he Je bloedt nu idg niet meer anders was het echt rood geweest snap je Het zit gewoon hartstikke goed hoor
.... Jeetje dat wordt dus spannend ... maar je hebt al een positieve test gehad toch? In principe voelt het bijna hetzelfde, pas zwanger zijn en ongi worden...dus wat dat betreft zegt het niet perse iets Ik duim voor je!
ja maar ik heb een beetje een geschiedenis met positieve testen en een paar dagen later weer negatief.. als ik dat als mk moest tellen stond de teller op 12 ipv 6
Ik rekende er na gisteren al op dat het echt raak is, maar mijn testje van vanavond was helemaal duidelijk! Zo'n leuk gezicht die 2 testjes naast elkaar! (die van gisteren is natuurlijk wel opgedroogd)
Ik mag met trots melden dat ik wel degelijk zwanger ben!! De testjes worden langzaam steeds donkerder.. Ik kreeg de foto niet helemaal duidelijk scherp, maar in werkelijkheid is het echt geen tuur testje meer. Je hoeft hem dus ook niet te kantelen wil je het streepje zien. Helemaal happy dus..
En jij ook gefeliciteerd met je positieve test wendysunny!! (Ik lees net je "handtekening") Wat vervelend van het bloedverlies, hopelijk krijg je een goede zwangerschap!