verder voor lle positester: van harte meiden!! enne mariska..... ik zie wel wat,hoefde niet echt te turen,maar hij is nog wel licht..... succes!!
@mariska sorry mijn ogen zijn geen tuuroogjes dus ik zie niets sorry gelukkig zien andere hem wel dus mijn mening mag je afschaffen hoor heb écht geen tuurogen @ceilo die is harstikke positiefff en dat voor 4 dagen voor NOD dus perfect streepje nog meer testjes
Ceilo: moooooooooooooi! En dat voor 4 dagen voor je NOD Mariska: ik zie een 2e streepje.. wel heel vaag, maar hij staat er wel. Overmorgen zou je nog eens moeten testen met een Kruidvat test, dan zou de 2e streep al veel donkerder moeten zijn.
dank jullie wel dames.ik zal morgen met ochtend urine doen.want deze was vanmiddag gedaan misschien komt de streep duidelijker.maar die streep kwam wel binnen 1 min ik hoop morgen duidelijker.nogmaals bedankt dames
Oh Ceilo zie ik je hier weer terug, wat een goed nieuws joh! Het beebje is gewoon vastberaden bij jullie te komen want ik zie toch écht wel een positieve test hoor Oh ik hoop zo op een plakbeeb voor je!!!
Wat denken jullie van mijn test? Ik denk dat ik ongeveer op mijn NOD zit. Dit is een avondtest en ik drink ongeveer 2 liter per dag...
Ik zie hem. Test is gewoon binnen de 5 minuten zo? Morgenochtend nog eens doen, denk dat die dan een stuk duidelijker is. Ik duim
ik hoop het zoooooooooo na een jaartje mag het wel! ik moet vanavond opnieuw testen van mijn man. Hij zegt dat het zo licht is van kleur omdat ik zoveel drink... zou ik het vanavond opnieuw proberen???
ja hoor ik zie m!!!! Dat wordt een spannende nacht nu... tenminste omdat je moet wachten tot morgenvroeg dan he Maar de test van morgenvroeg is vast veel duidelijker!
ja maar dan ziet je test er hetzelfde uit dus heeft niet zoveel zin natuurlijk Gewoon morgenvroeg doen dan heb je gelijk een stuk meer duidelijkheid....doe je vandaag weer een test ben je geen stuk verder....maar ik zeg dat je zwanger bent hoor!