hallo dames.ik heb net getest maar een andere merk test van healthy pharm.maar negatief.dus nu weet ik het niet meer.de test van gister koop je bij de apotheek
hier vandaag weer getest, vanochtend vroeg. deze was binnen de minuut al duidelijk!!! zo happy vrijdag (of donderdag al hihi) wil ik met clear bleu testen waarop je de weken ziet
guus ja denk idd dat ik overmorgen maar van de kruidvat ga testen . guus gefeliciteerd met je zwangerschap heel mooie test!!!!!!!
HopeSept12, wat gek. Heb je vanmorgen nog getest? Jingle, gefeliciteerd! Mariska2005, wat lastig! Even geduld en dan nog een keer testen? Guus, gefeli!
Even proberen of het lukt om er er zo een foto bij te krijgen, dit was mijn test van 1,5 week geleden, duur van de zwangerschap weet ik niet, maar zal rond de 7 a 7,5 week nu zitten, dus de test zal rond de 6 weken gedaan zijn Hoefde in ieder geval niet te wachten op het streepje, verscheen meteen een dikke knal streep
HopeSept: huh? Das raar! Gisteren zag ik nog een 2e streepje.. Jingle: jaaa! Gefeliciteerd! Mariska: lastig zeg.. Morgen nog eens? Guus: joepie! Gefeliciteerd!
Am: hey MOP! Wat lief van je! Ik heb er dit keer ook een beter gevoel bij.. Dikke KNUFF voor jou en beterschap!