Gefeliciteerd posi testers!!! Mariska als je test vandaag negatief was en je zou 7wk zwanger moeten zijn dan zou ik de vk eens gaan bellen! Dit zal helaas geen goed teken zijn. Succes!
Guus.... PROFICIAT! Ik deze morgen getest en lichter positief dan gisteren. Zit nu in het ziekenhuis voor bloedafname... Na een uurtje heb ik dan resultaat... Mijn gyn vond het raar, vandaar da bloedtest. Zoooooo spannend allemaal!
Hahahaha ik heb even snel terug gelezen en heb inderdaad beide verhalen door elkaar gehaald waardoor je dus een compleet ander verhaal krijgt..hahaha sorry dame's!
Ik kom net binnenvallen, maar zit nu ook gelijk in spanning te wachten....... Voor alle andere dames met een positieve test: gefeliciteerd!! Voor de twijfelaars: hopelijk snel een knal test!!
Ik kom hier even mee spieken Hopsept@ spannend!!!! hoop positief!! Ik ga eerdaags denk even testen. verwacht mn nod pas zondag.. vorig weekend 3 dagen lang knal ovu's gehad.. ben benieuwd.. misschien morgenochten toch mar wagen
Akoya@ woww.. wat een mooie tesstt!! super..gefeliciteerd!! guus@ bij jou zie ik ook 2e streepje!!!..
Ik hoop het...maar verwacht er weinig van hoor manlief is altijd zo nuchter.. zij het zo dan is het geweldig, als het niet zo is, dan is het niet zo..maar vrouwen denken soms net iets ander he