JAa.. bizar he hihihi... heb altijd onregelmatig dan 6 wk dan 8 weke dan weer ertussen, gebruikte laatste tijd van etos de theunisbloemolie pille om cyclus beter te krijgen, t ging al beter vn 50 naar 45 nu blijkt deze ronde dat k dan weer iets ingekort zou zijn. hhaha aangezien ovu zondag de 24e was maar ja daar komen we dan weeer niet helemaal achter gezien de zw.test
@ mamavan5 ik heb voor het eerst maandag getest.ik ga morgenochtend over overmorgen weer testen maar dan van kruidvat 2 voor5.
Ik heb zojuist getest, tweede streep !! Willen jullie ook even kijken, staat in me fotoalbum.. In het echt is hij nog wat duidelijker! Morgen doe ik er weer eentje..
Kv 2 v 5 waren op, dus heb een Clear Blue gekocht om mijn man te plezieren. In mijn ogen 11 euro verspild! In het echt zag ik direct een tweede, heel licht blauw streepje verschijnen achter de horizontale streep en ik schrok 'zwanger!' dacht ik. Mijn man dacht hem buiten in de voortuin ook te zien, maar binnen krabbelde hij terug en zegt nu niks te zien. Ik zie op de foto's ook niet echt iets, eerlijk gezegd. Maar in het echt dus wel heel licht iets. Maar ja, geen idee wanneer ik kan testen, dus het was een grote gok. Beetje jammer van die 11 euro
Hallo meiden, Ik ben erg benieuwd of jullie wat zien. Deze foto heb ik meteen genomen na afleestijd en ik zie een mooi streepje dat even breed is als de C-streep, alleen kan ik niks zeggen over de kleur. Hij is gedaan met avondurine, maar had weinig gedronken en uren niet geplast, dus urine was best geconcentreerd. Bekijk bijlage 257828 Alvast bedankt voor het kijken!
@Annelore: Ik lijk ook iets blauwigs te zien op de T-streepplek, maar mijn beeldscherm is niet al te best, dus durf ik het niet zeker te zeggen. @Linssiejj: Ik heb ook even gespiekt en die is duidelijk hoor! Gefeliciteerd! @Hen: Ook jouw testje even teruggezocht. Wauw! Jij ook gefeliciteerd! Ik heb niet alles gelezen, dus wil even algemeen verder iedereen met een posi test feliciteren en/of plezier wensen!
Ik zie wel iets, maar ben ook onzeker over de kleur. Ook al zo stom We moeten allebei vrijdag nog maar eens testen *zeg ik heel relaxed, maar dat ben ik niet*
Hihi.. Dat gaat mij echt niet lukken hoor! Ik test morgenochtend nog een keer. Ben veel te nieuwsgierig nu.
Kensho & Annedore: hoe graag ik ook iets zou willen zien, ik durf niks te zeggen.. morgen-/vrijdagochtend nog eens testen. Ik duim voor jullie!