Hmmm ik deed het altijd om de dag maar in jouw`n geval zou ik vanavond het nog eens gezellig maken...gewoon voor de zekerheid
Ja je weet nu natuurlijk niet wanneer je ei is geweest...maar even doortesten en als je duidelijkhied hebt gewoon een vk bellen en je verhaal uitleggen en dan mag je meestal wel al gelijk komen voor een echo
@anedore wat sneu nou ga je nu afwachten of weer testen overmorgen @bluebabygirl die is duidelijk hoor niet eens echt licht dus gefeliciteerdd @edithrook ik zie hem heel licht op NOD een knaller graag voor nu voorzichtig gefeliciteerd @roosje ik zie hem ook @bonkie snap jou redenatie ook niet erg en vind het eigenlijk zelfs heel vervelend om dit zo neer te pennen waar basseer jij dat in hemelsnaam op meer mooie testjesss
Dat ik vrijdag beetje roze had. Za, zo en ma niks. Vanaf dinsdag heb ik alle kleuren bruin die er zijn gezien en 2 keer wat rood met afvegen. Nog nooit gehad.....behalve toen ik een vroege miskraam had met ruim 4 weken Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar het moge duidelijk zijn dat ik niet zwanger ben. Alle testen die ik net voorbij zag komen; positief hoor! Ook de lichte streepjes zie ik duidelijk! Gefeliciteerd meiden! En Akoya: prachtige test! Die van mij was idd ook zo
@mamaatjevan5: ik ga niet meer testen. Echt niet. Wil nu afwachten wat mijn lijf verder gaat doen. Het voelt in ieder geval al pijnlijk in buik
dat snap ik best toch met die rare bloeding zou ik toch contact opnemen met een verloskundige, je weet nooit sterkte
ej, ja alweer 12 weken.. ! heb bij 7 weken een echo gehad en bij de 10 en nu volgende week weer voel me gelukkig beter de eerste weken tot de 10.5 waren niet fijn maar goed.. thanx for asking!
Op het feit dat ze ik meen in februari haar laatste menstruatie had. Ik ken haar cyclus niet, maar er vanuit gaande een normale cyclus van 28 dagen zou ze al langer zwanger moeten zijn en dus een knaltest moeten hebben. Dus daarom zeg ik het kan 2 dingen betekenen.
Ik had vanmorgen een twijfeltest Clear Blue en Etos. Ik dacht echt een ingedrukt lijntje of wit lijntje ofzo. Vanaovnd toch een nieuwe Clear Blue gedaan en die was wel duidelijk! Het HCG stijgt dus wel hahaha Moet morgen á maandag ongie worden! Bekijk bijlage 258052
Nou ik denk dat jij niet ongi gaat worden hoor haha. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Want als ik inzoom zie ik wel een even brede, lichte, blauwe streep.
Thanx! Haha hoop ook dat ik niet ongie word. Pff vind het echt spannend! Eindelijk na 10/16 rondes! Hihi