gefeliciteerd posi testers!! hier begint t spannend te worden nog een weekje wachten... en mn kwaaltjes verlopen niet volgens t patroon... wil ook weer niet teveel hoop hebben, anders is t volgende week zo'n teleurstelling...maar vreemd vind ik t wel! maar als ik nou volgende week iets heb om te laten zien (wat ik natuurlijk wel hoop ) dan kom ik t uiteraard even showen hier! liefs
Dames, graag jullie mening: Let wel op, ik heb 28-06 nog 5000 IE pregnyl gespoten. Zit nu 13 dagen na IUI... (Alle vorige keren was ik 10 -11 dagen na de IUI ongi) Vind het heeeeeeeeeeeeel spannend!
( 4 dagen voor nod) tadaaaa boven is van vanmorgen en onder van zojuist , ach ja sorry hoor test verslaafd
LET'S HOPE SO!!!! Ik heb trouwens net een kruidvattest gehaald en ik zie hier hetzelfde heeeele vage streepje...toeval??
Het ziet er veelbelovend uit, alvast een voorzichtige proficiat! Is de pregnyl overigens wel al uit jouw lichaam? Dat de test daar in ieder geval niet op reageert. Ze zeggen 5x iui is scheepsrecht
Heh? Dus vanmorgen was hij bijna onzichtbaar en in de middag bijna knal? Dat heb ik nog nooit gehad, hihi.. Maar gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Test-verslaafd haha achja in ieder geval een gezonde verslaving. Zijn dit kruidvat 2v5 testen?
hier dus nog mijn kruidvattest, hetzelfde vage streepje als die andere test, weer moeilijker op foto te zien dan real life.. maar goed, misschien zien jullie deze wel?
Het is meestal tussen 5-10 dagen na ovulatie 3 dagen is technisch gezien niet mogelijk. Dan is het bevruchte eicelletje nog aan het reizen naar de baarmoeder!
Gefeliciteerd hoor! Ik weet niet hoe je je tip bedoelt en voor wie die bedoeld is, maar ik geniet niet van mijn 6e zwangerschap vol bloedingen (na 3 MK en 1 dochter* die is overleden met 23 weken) dus kan een beetje pijnlijk overkomen. Het is heel fijn dat jij er nuchter en naiëf in kunt staan, maar dat kan kwetsend voor een ander zijn, die dat niet meer kan!
Dames dinsdag had ik dus die bloeding(innestelling)waneer kan ik dan testen?Ik heb van die gevoellige zwangerschapstesten,zou ik het nu al kunnen doen?
@moedervan6, wanneer is je nod??? vanaf 4 dagen ervoor is theoretisch mogelijk..... @guusje..sorry ik zie echt niks....(ben geen ervaren tuurder hoor!)