Hallo dames, Ik heb ook een tuurtestje, heeeel licht streepje dus ik heb de foto moeten bijwerken. Er zit echt wel wat, maar het is niet binnen de 5 min... Ik heb zondag 24/6 pregnyl 5000 eenheden gespoten en aanstaande maandag/dinsdag is mijn nod. Wat denken jullie? Volgens mij kan het de pregnyl niet meer zijn De reden waarom ik nu al gestest heb is omdat ik me zwanger "voel", ik heb buikkrampjes sinds een week na ovulatie (dinsdag) die ik normaal niet heb, maar dit zou misschien ook door de utrogestan komen... Ik ben van plan om maandag weer te testen....oh ik hoop het zo! Vandaag, precies een jaar geleden heb ik mijn eerste vmk gehad
Ik zou liever iets anders zeggen wachtenopwonder, maar ik denk dat het een indroogstreepje is. Ik heb ook zulke streepjes gehad namelijk en niet zwanger Ik hoop dat je snel een duidelijke positieve test mag hebben!
Ik zie wel een streepje, maar hij is wel erg dun, is het geen indroger? Ik hoop voor je dat je over 2 dagen een duidelijke test heb! Ik gun het je!
ik zie wel een streep maar je zegt na afleestijd. hoelang na afleestijd.mijn test begon ook zo licht 5 dagen voor nod maar wel na 5 minuten al.
ik zie wel iets maar is wel heel erg licht ..... ik zou over 2 dagen nog eens testen dan moet je test duidelijker zijn
@mamavanmarouan gefeliciteerd @mommy2010tony ik zie duidelijk een plus en kan me echt niet voorstellen dat die negatief zou zijn dussssss gefeliciteerdddd @missmomma ik zie hem hoor niet eens een tuurstreepje spannend alvast voorzichtig gefeliciteerd @edithrook ik zie een mooie stijging in hcg harstikke zwanger gefeliciteerd @guusje27 echt raar hoor in de normale foto denk ik toch echt een streepje te zien maar wederom negatief zie ik hem weer niet @wachtenopeenwonder ik denk dat je wachten inmiddels beloont word hoop op een knaltest maandag maar ik zie het positief in, edit ik lees dat je het streepje pas zag na afleestijd dan mag je hem zowiezo niet meer als positief beschouwen, toch duim ik voor je dat je kleine beebje je een beetje aan het plagen is en er maandag gewoon een knaller komt te staan
Even geheel buiten de test van mommy2010tony om hoor, maar ik heb dus gisteren ook zo'n test gedaan. Mijn streepje is veel lichter, maar ook veel breder!! Denk overigens wel dat deze positief is, ook al is is zo smal. Dus gefeliciteerd mommy2010tony!!! Weet alleen dus niet wat ik van mijn eigen test moet vinden, aangezien daar het streepje dus breder is In ieder geval vloei ik nog steeds, wat meer ook, dus positief is het sowieso al niet meer..... Wilde een foto maken, maar dat wil mijn telefoon ineens niet meer sinds ik gisteren het sd kaartje eruit heb gehad. Vaag.
De vorige poging heb ik op 1wk (13DPO) na de 5000 pregnyl mijn ongi gekregen.. En ik heb toen op 12 en 13DPO (dus 6 en 7 dgn na extra pregnyl) superwit getest... En nu dus een streepje.. Hij is nog wel licht, maar volgens mij is zondag pas m'n NOD, ik mag officieel pas dinsdag testen (zie onderschrift) Oooooohhhh dat wachten is killing!
Hij is er echt, tis maar goed dat ik hem zelf zie... Zondag maar weer proberen, bedankt voor het turen meiden!
niet twijfelen aan jezelf hoor ik zie hem namelijk ook idd nog heel licht maar ga gewoon ervanuit dat die positief is en je een knaller heb zondag die je vol trots hier komt showen natuurlijk