Nou dames, weer geen duidelijke streep.. dus nu achten op ongi en op naar ronde 23.. donderdag even een goed gesprekje aan gaan met de gyn
Ik heb 15 dagen geleden 5000 pregnyl gespoten....daarna alleen balletjes gebruikt! En hij wordt steeds donkerder dus....hoop dat het van eventuele zwangerschap is!! Liefs
Hallo dames, Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Kijken jullie even met me mee? Ik had vandaag een test gedaan van de apotheek, deze test meet vanaf 25 hcg. Ik kreeg binnen de tijd een tuur streepje maar niet echt overtuigend genoeg. Ik ben toen aan de schoonmaak gegaan en ongeveer een uur daarna wou ik de test weg gooien en ineens was de test super duidelijk! Maar ik blijf het een vreemd streepje vinden. Wat vinden jullie er van? Positief of vals positief. Hier een foto van de tuurstreep binnen de tijd en de duidelijke streep die erna kwam. Ps. Ik zit nu ongeveer rond mijn nod Groetjes, Angie
Jillz: hij is donkerder Dus je hebt geen ongi gehad na je curretage? Bootje: mooie test hoor! Rest vd positieve testers: ook gefeliciteerd! Staffie: wat k#t zeg! Knuffel!
Joehooee!! Nieuwe posi-testers Gefeliciteerd!! Ik kom weer even af en toe meelezen als dat mag! Vind het altijd leuk om testjes te zien! Succes allemaal!!
Angie, ik zie er niks op maar het is dan ook een wazige foto. maak de foto eens zoner flits en met daglicht..
Mmm tja het zijn niet de beste foto's. De test heb ik al weg gegooid. Wellicht zijn deze foto's wat beter??
Als je een test moet "slopen" om een 2e streepje een beetje op de foto re kunnen krijgen, is het dus geen duidelijk streepje!! Dit is ff een opmerking in het algemeen. Ik zie zo vaak mensen zeggen ..... een duidelijke streep... en dan zie je een gesloopte test met amper een vage verschijning als streep. Waarom vinden mensen dat een duidelijke streep???
Dan voel ik me toch aangesproken .. Maar ik heb dat gedaan omdat er zo'n glimmend venstertje op zat. Gruwelijk irritant .
Op die tweede zie ik het wel. En ja snap wat je bedoelt met het venstertje dat glimt. Bij KV test heb je dat niet. Zou die morgen of overmorgen even proberen!
Welk merk is dit? (toch geen kv hoop ik?) Deze is nog nega, je kan van tevoren niet zeggen wanneer ie posi kan worden. Bij sommige vrouwen ziet het er zo de gehele cyclus uit namelijk. Dus nog vrolijk door blijven testen