Die staat er! Die van de apotheek zijn minder gevoellig dan kv toch?? Nou iig, voorzichtig gefeliciteerd hoor.
Gefeliciteerd, zeker zwanger meid! En grappig dat ik op jou verjaardag ben uitgerekend, ben benieuwd of ik ook op die dag ga bevallen. Maar we wachten af!!!
Late reactie maar als je goed had gelezen dan stond er dat 1 wel een smiley gaf en 2 niet en dat binnen 10 minuten het was onmogekijk dat ik toen mijn ei.zou hebben dus die test klopte echt niet
dames, wat denken jullie? de bovenste is van gisteren half zes en de onderste is van vanmorgen ochtend urine.... ik weet niet heel precies wanneer mijn nod is, want de vorige keer zette mijn ongi niet meteen door. ik ga er vanuit dat deze morgen van de kortste cuclus (28) en zaterdag van de langste (30) kan deze vals zijn? ben een aantal dagen rond 19:00 in en in moe, mijn ledematen kan ik nieteens optillen, vandaar ik testte....
Als je een huis ziet met een gat in het dak ziet dat kan kloppen mijn man is er vanmorgen na de test door heen gegaan
Ziet er positief uit. Ik heb het nooit op ovu testen gehad. Voordat ik zwanger werd van de tweede heb ik die van clearblue gedaan. Sip gezichtje en toch een vette tweede streep. Ben toen gelijk gestopt. Maand daar op zwanger.