Meid ik hoop het echt voor je dat je er nog op tijd bij bent, dat je lichaam het vruchtje niet afstoot. Misschien gaat het inderdaad nog goed, dat je er net op tijd bij bent. Ik duim hier voor je!! Iemand vroeg naar de werking van prednison, dat wordt gegeven bij immuunproblematiek waarbij je lichaam het vruchtje dus als vreemd aanziet en het aanvalt waardoor je normaliter een miskraam zou krijgen - prednison blokkeert die aanvalsreactie. Ik hoop dat dit de goede uitleg is, anders excuses.
Bedankt voor het turen. Ik dacht ik doe eens een andere test, je leest de laatste tijd zoveel vage dingen over de kv. Maar goed die hoef ik tenminste niet te slopen .
Wow, wat een hoop mooie testen!! Gefeliciteerd allemaal!!! @BB, ik ga voor je duimen!!! Hoop zo dat het nu wel goed mag gaan! Hoop ook echt dat ik in dit deel toch ook eens een positieve test mag laten zien!! Dat hoop ik al 3 delen
Goedemorgen! Witteroos Gefeliciteerd! En Akoya: mag ik vragen waarom je pas vrijdag met kv kan testen? Als je vandaag al 1 dag na NOD zit? Of lees ik het verkeerd? Groetjes