Jeej ik heb mijn bevestiging haha Ik ben zooo blij. Nu hopen dat alles goed gaat komen. Alle posi testers gefeliciteerd en de twijfelaars sterkte.
Bedankt dames, Ik twijfelde maar als jullie nix zien dan is tie nega. Ik zal van het weekend nog een test wagen. @ Humpie, bij jou zie ik een streep. Gefeliciteerd! @ Step, daar kan je niet meer omheen. Gefeliciteerd!
@wondertje dan istie helemaal mooi hoor voor 2 dagen voor menstruatie @step yeaaaaahhhh gefeliciteerdddd mooi is dat he @vrouwtje72 soms komt ie gewoon niet goed op de foto dus als jij wel heel licht iets ziet idd over 2 dagen nog eens testen succes en ga natuurlijk voor je duimen dat ie over 2 dagen superduidelijk is
whaaaa wordt gek, heb al weet ik hoeveel testen gedaan haha! hij is vandaag nog niet donkerder dan die van gisteren....hcg verdubbeld met 2 dagan? ohhh vind het zo eng om morgen weer te testen..... pffff... sorry voor mijn geklaag...
hahaha niet bang zijn hoor hcg vermeerderd idd met 2 dagen dus gewoon morgen weer testen liefst met ochtend urine lekker geconsentreerd en hop op naar die knaller
Of gewoon niet testen word je alleen maar onzeker van je bent nu gewoon zwanger.als het mis gaat zie en merk je het vanzelf wel toch
Ik zag op een andere forum een foto van jou en je dochter staan. Mooie foto!!! @ alle posi testers van harte!!!
daar zit ook weer wat in, tot de termijns echo is het toch heel onzeker.... maar goed, het geeft mij een iets beter gevoel wanneer de test er af knalt
Ja dat snap ik wel ik heb niet door getest voel me gewoon goed en ben zwanger en geen teken van miskraam. Hoop dat bij ons allemaal alles goed gaat.
t Is een van mn doopnamen hou me op de hoogte! En mvm bellen he&plassen vanaf week 6! Tip: HOME Ontzettend leuk, elke week een berichtje uit je buik