Mijn test van vanmorgen, niet met ochtendurine gedaan. Ik zit vandaag 11 dagen na de cryo terugplaatsing. De test is wel iets donkerder geworden. Maar ben nog steeds angstig.
Zien jullie hem ook, ik vind het nog zo onwerkelijk na al die tijd. Ik weet door middel van testen dat mijn pregnyl er zaterdag al helemaal uit was, dus daar kan het niet van komen. Heb het zh al gebeld en 29 okt. een echo.
ik zie hem ook masami!!! goed blijven plakken kleintje!! Vanmiddag toch nog even weer een testje gedaan om te kijken of dit keer mijn testen wel "sneller" donkerder worden, en zie hier het resultaat!! stemt me wel positief!!!
Noenoe.. Testjes worden mooi donkerder hoor gefeliciteerd Kersje1987.. Ik zie hem wel ja, maar ben net als velen hier niet zo'n fan van deze testen! Dus even een ander testje doen voor de zekerheid succes Chichi.. Ik zie hem hoor, en vind hem wel wat donkerder dan je eerdere testjes. Hopelijk blijft dit zo doorgaan Masami.. Ik zie de streepjes ja, wat spannend zeg!
Ik vind hem ook wel donkerder geworden. Ik ga morgenochtend een digitale doen, kijken of het bevestigd wordt.