Nou, hier nog even mijn testje van vanochtend. Ik zie dat ie donkerder is dan zaterdagochtend, dus daar word ik wel blij van. Ik snap alleen niet het verloop: donderdagavond best wel een donkere streep, zaterdagochtend leek hij weer lichter te zijn en nu vanochtend weer donkerder dan zaterdagochtend, maar een beetje gelijk aan donderdagvond (wie volgt me nog ). Misschien dat het toch aan het indrogen ligt? Maargoed, ik hou me nu maar vast aan het feit dat ie vanochtend binnen 5 min aflezen in ieder geval donkerder is geworden, en niet lichter...Sorry voor de slechte kwaliteit, ik sliep nog half
Dag dames, Ik hoop dat ik in mag springen? Ik ben in juli gestopt met de pil, en zit op dag 11 van mijn cyclus. Omdat de lengte van mijn cyclus varieert van 24 tot 28 dagen, ben ik vroeg begonnen met testen. Tot gisteren geen, of een licht streepje te zien. Maar vandaag lijk ik ineens een knaltest te hebben, is dit wel mogelijk? De testen zijn allemaal genomen tussen 16.00 en 18.00 's middags. Zouden jullie eens mee willen kijken? Alvast bedankt!
Noenoe.. Mooi hoor, gefeliciteerd Roan.. Ik vind hem mooi donkerder hoor HCG schommelt in het begin ook een beetje he, dus dat kan de wat lichtere test verklaren op zaterdag. Of je urine was net wat minder geconcentreerd doordat je wellicht wat meer hebt gedronken de avond ervoor.. dat kan er allemaal mee te maken hebben. Zwanger dat ben je Sietsie.. Ja die is positief ja veel plezier
Maar ik heb het streepje nog nooit in één keer zo donker zien worden, afgelopen dagen was hij bijna niet te zien. kan hij niet vals positief zijn? Gefeliciteerd trouwens voor de zwangeren onder ons, was er helemaal bij in geschoten .
Net deze test gedaan. hij lijkt positief alleen het positieve streepje lijkt beetje uitgelopen. wat moet ik hiervan denken???? is die positief of vals positief.
Ik zie toch wel een dikke lijn! Heb je er niet nog 1tje liggen? Dan zou ik die erachteraan doen. Vals positief met zo'n dikke lijn kan niet volgens mij hoor! Gefeliciteerd!
ik vind hem gewoon niet goed doorgelopen. durf hier niets over te zeggen... morgen maar weer naar de kruidvat denk ik maar zo
deze is in het licht..en nu laat ik het los haha..ga gewoon van het slechtste uit, doe gewoon over paar dagen een nieuwe