hij zit ook scheef heel gek moet zeggen je hebt de meest bijzondere test die ik hier tot nu toe gezien heb
heb ik teminste iets, waar kan ik me award in ontvangst nemen haha! ach ik zit in ronde 2..Ben ook heel nuchter hoor.. maar vind het ook maar een rare test-_-.. was de kruidvat maar 24/7 open haha
Heel mooi zo! En ja soms gaat de HCG stijging wat hobbelig, het is met urinetesten ook van meerdere dingen afhankelijk (hoe grote druppels je erin doet, welk tijdstip en hoe geconcentreerd, etv). Het belangrijkst is dat je testen goed donkerder worden
betaal je de hoofdprijs, wacht gewoon lekker af haha, ik wacht gewoon een paar dagen , heb volgende week vakantie en dan lekker op me gemak na de stad, hou jullie ziezo op de hoogte
Wat gek zeg.. durf er niks zinnigs over te zeggen! Voel je je zwanger?? Morgenochtend maar gelijk een nieuwe halen en doen zou ik zeggen!
geen apotheek geopend?? als ik zo'n test had zou ik niet slapen.. weet je ook waar je zit in je cyclus?
jaa de ziekenhuisapotheek die is hier 20 min vandaan, ik ben 3 dagen voor nod ongeveer. als ik uitga van me vorige.
Zo'n lijntje had ik ook bij mijn test en ik ben toch hartstikke zwanger . Als hij maar binnen 5 minuten verschenen is. Dus denk toch dat iedereen je mag feliciteren
het was binnen 5 min, ik heb hem neer gelegd ..me dochter een drinkbeker gevuld en daarna terug gelopen. Jij geeft me weer hoop haha..
okeee iets bekennen haha.. heb geen rijbewijs haha wel een lieve Sym mio scooter haha maar het is zooo koud dames!!
Rubyred als je test en je ziet dan een positieve test ben je die kou zo weer vergeten.. wil je partner niet even gaan halen??
nee die zegt kan morgen ook..hij zegt je bent het toch..ik weet het ..dat verklaart al dat rare gezeur van je haha.. nu wil ik toch gaan haha
@ rubyred ik zou ook gaan hoor. ik had ook zo'n hele rare test waren beide lijnen zo dus ik denk toch gefeliciteerd..
ik zou een nieuwe doen.. er staat wel een soort bvan streep maar lijkt alsof hij daar ook gewoon niet goed doorlopen is..