Mooie testen meiden gefeliciteerd! Nicci zegt uiteindelijk idd niet heel veel hopelijk is gewoon alles goed, in ieder geval geen reden zorgen nu. Verder heb je nooit zekerheid he.
Hoi dames, Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en de rest veel sterkte met wachten. Hier van mij een laatste testje, ik kon het niet laten haha! Ik ben er nu zeker van en ga MVM bellen, zodat ik andere kan helpen! Voorheen Mari27
Alle positesters gefeliciteerd, fijn om te zien dat hier dagelijks mensen zwanger worden!!! Voor alle wachtende...succes!
Kom ook nog even wat HCG rond stooien *pinda, vangen!!* kon het namelijk niet laten om vanmiddag weer even een testje te doen, was voorlopig de laatste tot dat MvM langs komt, die komt alleen pas na een goeie echo vanwege de vorige 2x.... maar echo is al over 2week! nog duidelijker als gister deze x moet het wel goed zitten!
@Pindakoek: meid jij hebt vandaag je TP?! wat spannend! hoop zo dat het deze keer goed gaat en alles goed gaat door groeien!! duim voor je meid! KNUFF
Nou meiden.. Hier was denk k de ovu test van gister toch positief..nu veel slijm en me baarmoedermond staat ver open.. Nu duimen
Nurrie.. Gefeliciteerd, wel een wazige foto hoor Masami.. Ja die is mooi Chichi.. Kijk dat ziet er echt goed uit nu Gefeliciteerd Olivier.. Gefeliciteerd, duidelijk
Dit is mijn sensitest van gisteren! binnen de 5 min kwam er een licht streepje wel duidelijk roos! vinden jullie deze (dag erna) positief? vinden jullie het test lijntje ook paars en even dik als de controle lijn?
@positestersbgefeliciteerd..!! @masami: wow die is mooi duidelijk geworden zeg..!! @myboys: ik denk positief maar zal wel nog een tweede test doen.. Voor nu voorzichtigngefeliciteerd
@Ambrose: *HcG gevangen hoor* vandaag TP gehad (zie onderschrift) en ben super blij!! Ook nog een super mooie foto gemaakt