Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik ga de dagen met je mee aftellen, ik wil zo graag een positieve test van jou zien!!!

2. miss 1985

miss 1985 Actief lid

27 jan 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Hallo allemaal,

Ik had afgelopen do een foto geplaats en verschillende mensen zag toch ook echt een streep. Nu heb ik weer een aantal ( ja sorry) testjes gedaan maar echt lichter of helemaal niet zichtbaar dan die ik hier geplaatst had. Het enige positive is dat ik nog niet ongesteld ben geworden. Hopen dat een posi test nog gaat komen??!!

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    nou meiden hier was de vreugde van korte duur mijn ml is gisteren avond nog naar de winkel gegaan en heb zo,n pakketje gehaald met testen van etos 2 voor 5 testpoint nou die van gisteren avond was negatief en die van vanmorgen ook vindt zo raar dat dan die van gisteren morgen van de kv zo,n duidelijke streep aan gaf ondanks wazige foto redelijk te zien was jah rot telefoon maar ik snap er echt helemaal niks meer van dacht dat ik door de grond ging en mijn ml helemaaaaaaaalllll nou wacht het wel af hier en anders doe ik er vanmiddag zo nog weer 1 van kv kijken wat die dan zegt

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @R85: hihi ga ervan blozen, lief van je :)
    @Nurrie: NEEEE...pfff wat balen om zo in onzekerheid te zitten!!!! hopelijk waren de testen gewoon niet goed :(

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Kv is wel heel gevoelig. Misschien nog te pril voor een ander merk?!
    Probeer t over een paar dagen nog eens of weer met kv. Hoeveel dagen na ei heb je getest. Mijne was 12 dpo heel duidelijk van kv mast ander merk nog heeel licht.

6. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    deze was ook 12dpo snap er niks van

7. Nicci1982

Die van vanmorgen? Of de kv test?
    Heb geen ervaring met etos. Misschien hebben die wat langer nodig. Meen me te herwinnen dat die andere best duidelijk was. Dus vind het wel gek. Zou toch nog een kv doen. Ik deed die met de plusjes

8. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    kv was van 12 dpo

9. Nicci1982

Zou dan nog steeds kunnen dat die andere gewoon minder snel posi test. Zou nog een keer kv proberen. Volgens mij is die best betrouwbaar.

10. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    wat vreselijk te lezen dat na positieve testen er ook negatieve testen er zijn. Ik durf bijna morgen of vrijdag niet een nieuwe test te doen, bang dat hij bij mij ook negatief is. Succes en hoop dat jullie toch gewoon zwanger zijn en dat het een fout was van de testen. knuffels

11. Nicci1982

Ja vind t ook naar om te horen. Ze zeggen ook dat dit t risico van te vroeg testen is omdat t vaak bij de innesteling fout gaat en dus niet eens opvalt omdat je denkt dat je ongesteld bent.
    Hoop op goed nieuws voor iedereen.

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb de test nog eens bekeken maar vond er duidelijk een tweede streepje staan! Misschien omdat de KV sneller HCG oppakt?
    Ik hoop het voor je meid!

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nurrie: NEE! Morgenochtend nog eens testen?

Pinda: owww duimerdeduim hier! Nu MOET jij een posi-test kunnen plaatsen! Van de 15 zijn er 13 bevrucht, wauw!

Posi-testers: gefeliciteerd!

Wachters: succes...

Twijfeltesters: kop op!

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik had vorige maand 3 dagen voor NOD een positieve Clearblue (zwanger 1-2 weken) en licht positieve gewone zw.test

op mijn NOD was de gewone zw.test nog steeds (licht) positief en Clearblue zei ineens 'niet zwanger'... dat werd een vroege miskraam helaas :(

máár als dit je eerste CB test was kan het ook zijn dat je HCG nog iets te laag is ..?

15. Lenali

Lenali Actief lid

6 dec 2011
    107
    1
    18
    NULL
    NULL
    #2135 Lenali, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
    Hai all!

Na vorig jaar BBZ, ontdekking van endometriose, veel pijn en veel ziekenhuisgedoe, mochten we het weer zelf gaan proberen drie maanden geleden en vanmorgen (na erg hoge temp) deed ik een test met dit als resultaat. Wat denken jullie? Kan niet missen he? Is in het echt nog duidelijker dan op de foto...

Kan niet wachten om vriendlief te vertellen en dan snel (ik krijg een hele vroege echo ivm die BBZ) een echo te laten maken over anderhalve week ofzo. Ga heel hard duimen!!

Bijgevoegde bestanden:

16. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lenali gefeliciteerd.

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid