Hmmz, oke.. wanneer moet ik er dan weer een test tegen aan gooien? Vanavond of gewoon morgen weer? Dacht echt dat ie positief was!
Nou normaal is morgen ook goed. Maar aangezien ik zelf genoeg testen had deed ik gewoon in de avond toch nog een test Mijn test was trouwens ook positief om 19:00. en zie mijn baner.
Ja ik heb er niet zo heel veel meer (5) had er maar 15 besteld, geen idee hoeveel ik er nodig had. Had vanmorgen zo'n krampen aan de rechterkant van m'n buik, dus dacht dat mijn ei er aan kwam. Nou dan test ik nog even door
@Xcynx die is idd nog niet positief. Zou gewoon om de dag blijven klussen dat is altijd goed. En dan morgen gewoon weer testen. Voor je referentie: ik had net een knalpositieve ovulatietest zal de foto ff bijvoegen voor de vergelijking. Hij knalde er meteen van af, stond er nog eerder dan de controlestreep. Daarna ook nog een digitale van CB gedaan en daar stond ook een
Die is indd een stuk donkerder als die van mij ja! Ik hoop dan dat er vanavond of morgen zo'n lijntje op zal staan! Die van vandaag had binnen 30sec die 2 strepen, dus zal vast niet meer lang duren voor ik een posi test heb en dat m'n eitje eraan komt! En jij succes met klussen!
Nee indd gewoon door blijven testen als ie er nu al zo snel stond dan duurt t vast niet lang meer. Ik heb nu voor t eerst zo'n knal, ik heb vorige twee rondes ook getest maar eigenlijk niet 1x echt duidelijk positief. Dus was nu wel heel blij hiermee haha t wordt idd gezellig hier vvond Jij ook succes!
Dit is de eerste keer dat ik deze testen gebruik, dus heb er 0,0 ervaring mee haha! Hoop dat ie snel positief is! Haha, veel plezier vanavond dan! Enne dank je wel!
Na geplaatste tuurtestjes van vriendin, die helaas toch ongi is geworden.... Mag ik nu weer de onzekerheid tegemoet Heb een vage templijst waar ik deze ronde geen duidelijkheid in krijg, daarom vanmorgen een testje gewaagd.. Tuur maar raak Bekijk bijlage 279903
Ik zie een heel licht streepje! Spannend hoor zou even een dagje wachten en zondag nog een testje doen ik duim voor je!
Myka: ik zie een heeeeel licht streepje, ik zou idd zondag nog een testje doen. Edit: zag net ook je tempkaartje en daar is nog geen eisprong op te zien...
Ziet wel een waas maar niet echt een streep. Zou over een paar dagen nog eens testen maar voor nu zeg ik negatief.
Ik lijk wel iets te zien,maar lijkt ook weer op een vlek..hmm..vaag testje. Morgenvroeg nog eens testen.
Geen idee hoor of ik uberhaupt al een eisprong heb gehad, heb mn kaartje in ander topic neergezet.. Maar als ik van mn eerste dip uitga zou ik maandag mn nod kunnen hebben........ Ik wacht maar rustig af!!!
@Nicci: zie dat bij jou alles goed was op de echo, en zelfs al een knipperlichtje te zien was nice........
Ja echt heel fijn was dat. Nu weer wachten tot de volgende echo. Als die goed ik durf ik pas echt gerust te zijn. Al hielp de eerste echo ook al een beetje!
@Myka ik zie ook heel licht en vaag iets wat op een streepje lijkt... wat de rest zegt, over een paar dagen nog eens proberen.. spannende daagjes dus, hoop voor je op goed nieuws!