Ros, bedankt! Ik hoop voor jou ook dat het goed gaat. Een miskraam hakt er zo in! Lydia, vandaag 14 dpo. Heel pril dus nog
Ja de test was daarna negatief.. Dus zeker spannend. Na mijn eerste zwangerschap en bevalling had ik zoveel vertrouwen in mijn lichaam, maar na de vroege miskraam ben ik dat even kwijt... Hopelijk kan ik binnenkort een knaltest showen
McKenzie: mooie test! Hoop dat het goed zal gaan deze keer! Ros: ik zie een streepje Hopelijk een plakker!
Alle zwangeren: gefeliciteerd! Alle meiden die nog in spanning zitten: zet em op, op naar een positieve test!
Jaaaaaaaa....hahahahhaha Weet het niet zeker....wil zolang mogelijk wachten....maar morgen of overmorgen. Had gister krampen en dacht datnhet over was...maar geen ongi dus nog even spannend!
En nu hou ik echt op met testen. Nu nog aftellen tot de echo op 29 oktober http://i.imgur.com/05DRq.jpg
Nou toch een beetje opgelucht dan nu Snap de spanning en onzekerheid heel goed hoor! Hoop voor je dat je snel een mooie echo hebt!
Na het verzetten van mijn NOD toch weer zo stom geweest een testje te doen....... Ggggggrrrrrr, vind dat wachten elke keer maar niks!!! Had al een topic geopend, maar zal hier mn testjes ook nog even plaatsen.. Wat denken jullie hiervan?? Weer niks, of nu toch dat streepje??? Bekijk bijlage 280927