@Pindakoek, Potverdomme. Wat erg voor je. Heel heel veel sterkte. Helaas weet ik hoe het voelt! Moed houden Pinda. Je weet nu dat het kan, dat is dan het enige wat positief is aan je miskraam. Liefs!
@ Pinda; neeeeeeeeee! Gatverdamme!! Wat vreselijk voor je! Vind dit echt rot voor jullie, tis je zo gegund! Sterkte meid....
Hier gaat 't ook niet goed vrees ik..... Gisteravond behoorlijke buikpijn, verder tot op heden nog geen bruin of rood. Maar ik vind de testen er niet goed uit zien!! Net het ziekenhuis gebeld. Ga ik nu naartoe om bloed te laten prikken en morgen word ik gebeld door de gyn met de uitslag! Pff!!
@melanie: ja ga een digi halen. Dan heb k duidelijkheid.. Maar ga er vanuit dat t gewoon weer kampioenschap streepjes piessen is deze maand
Maybe het kan nog he!! Misschien nog te vroeg voor de digi. Dacht dat je die ook pas zaterdag wilde doen?
@ Groen ~gefeliciteerd~ met je zwangerschap!! @ Jane ik duim zo voor je!! Hoop dat je gauw een positieve test in handen heb en over 9 maanden een mooi wonder in je armen heb liggen. @ Pindakoek balen zeg heel veel sterkte gewenst voor je. @ Liefkleintje hoop voor je dat het als nog gewoon goed gaat, ik duim voor je. @ Maybe misschien heb je nog niet voldoende hcg in je lichaam voor een digitale en heb je over een paar dagen gewoon een knaller!!