Pinda: NEE! Wat klote zeg! Sterkte meis.. Liefkleintje: ohh NEE hè! Pfff. Sterkte! Posi-testers gefeliciteerd!
Sterkte liefkleintje! Wat erg dat dit juist de mensen treft die al zo lang bezig zijn. Gun t jullie allemaal juist zo. Hoop dat t vruchtje snel afkomt en je dan weer snel verder kunt!
Mijn ovulatie test is 'n bijlage. Gisteren had ik elke keer gaap en moe. Nu ik heb wel beetje onderbuikpijn gevoel. Mijn eisprong komt wel te vroeg, want bij mij is meestal tussen 16 en 17 dagen pas.
@liefkleintje wat vreselijk, ik ken die teleurstelling maar al te goed, en dan al zo'n tijd bezig..... bah!!! heel veel sterkte meid @wies succes met wachten... ik ken het hoor, dat ongeduld
Liefkleintje wat erg! Gaan ze wel nog een keer prikken dan? Want dan weet je het pas zeker. 1 meting zegt nl niet zoveel. Die van mij was met die termijn ook onder de 50 en dat is gelukkig helemaal goed gekomen. Ik wil je in elk geval veel sterkte wensen!!
@Marije, Ik heb maandag weer een afspraak bij de gyn. Als er dan nog geen bloed is, misschien een echo of nog een bloedonderzoek. Denk dat het nog kan idd als je een lage waarde hebt, maar mijn testen waren donkerder. En worden nu lichter, heel licht. Dus vrees niet dat dat nog ineens gaat stijgen?!
Hoi dames, Heb een tuurtestje.. Zie em zelf wel duidelijk. (zoals altijd hier een stuk duidelijker dan op de foto) Wil alleen even weten of jullie em ook zien??? Liefs