Ik heb een normale foto als eerst geplaatst Ik ga idd straks nog ff een restje halen bij de kruitvat deze kwam van internet heel goedkoop, ik laat het jullie weten In iedergeval bedankt voor het turen
Dat streepje wat jij bij de eerste ziet staan is puur van een niet goed doorgelopen test Doe er maar eens wat druppels water in precies zoals je de urine erin zou doen...dan zie je dat het wegtrekt. Deze test is negatief
Liefkleintje, dat de testen lichter worden stemt idd niet positief Ik hoop dat je in elk geval snel duidelijkheid hebt!
Goedemorgen meiden, Ik zit vandaag op 6 dpo en 7 dagen tot NOD, maar kon de test niet laten liggen, ik denk doe hem toch ook al word hij negatief.... Ik kijk omo wit, en ik kijk nog een keer binnen die 5 min en er staat serieus een HEEEEEL licht roze lijntje, maar krijg hem niet op de foto,, op de foto lijkt hij gewoon wit
Je bent wel heeeeeeeeel erg vroeg....wil toch wel die foto zien...als jij m kan zien moeten wij dat toch ook kunnen?
Hij is wel heel licht, en hij was niet grijs. Maar ik denk kijk nog ff voor een foto, maar nu is hij WIT geworden.. Maar ik beschouwde hem toch nog als negatief hoor, hij is pas positief bij een duidelijk zichtbare roze streep die op de foto ook te zien is ( Vind ik in iedergeval haha )
Hee allemaal! Leuk hèhè die tuurtestjes, ik vanmorgen weer getest dacht heel ff dat ik iets zag, maar ik denk echt dat ik mezelf voor de gek hou! Heel veel succes voor de anderen! Ik hou denk ik even op met testen..
Ja ik twijfel nu dus ook sterk of ik het heb ingebeeld...... maar nu is mijn streepje ineens WIT..... en hij was hiervoor toch echt heeeeeeel licht roze GRRR