Echt waar ? Shit, wat ben ik toch een oen, waarom heb ik niet gewoon gewacht :x? Ik dacht nog, ik bewaar het plasje, want het was best geconcentreerd. Mocht ik dan twijfelen, dan kon ik nog een kv 2v5 doen. Ik zag geen streep, gooi het plasje weg, loop naar het slaapkamerraam en zie wel iets, plasje al weg . En oh, oen, testen zonder mijn man thuis
Zie ook heel licht iets... Brix Tegenwoordig maakt het trouwens niet uit of t ochtendurine is.. je kan nu ook 2 a 3 uur niet drinken en plassen en dan testen, heeft het zelfde effect.
Zal ik dan even niks drinken en straks toch de KV doen? Of toch maar gewoon even wachten? Had ik al gezegd dat ik me een stommeling voel ?
O jee, nu ben ik nerveus . Goed, dan ga ik nu maar even van internet af, boodschappen doen, opruimen en niks drinken. En later op de dag een KV 2v5 doen . Jullie horen later nog wel van me...
Er zitten er 2 in een kv pakje.. ik zou niet kunnen wachten en er vandaag nog 1 doen en de volgende tot morgenochtend bewaren.
Spannend Brix!! Hoop dat ie positief is ik zie op die andere heeeeeel licht iets maar dan moet ik wel mn scherm kantelen. Haha wat kunnen we onszelf toch gek maken he met die testen Ik had er vanmorgen ook al bijna 1 gedaan maar heb me toch in kunnen houden. Morgenochtend ga ik er wel 1 doen want dan is manlief thuis en zondag niet. Hoop zo op 2 mooie roze strepen!! @Sasjuh duidelijk!! Gefeliciteerd!
Ja is zeker spannend, heb wel een tweede schaduwstreepje geplast... Alleen is die nog van de ovitrelle Hopen maar de komende week, manlief is iig vol vertrouwen.
Krijg kriebels in mijn onderbuik van al die positieve testfoto's... Spannend.. Voel veel roze aankomen..
Ik had 2 jaar terug ook op 10 DPO een test gedaan, en was nog lichterpositief als die van jou. Foto's staan wel in mijn album En in de middag teste ik duidelijker dan in de ochtend
Nou eigenlijk was t meer om te kijken of die ovitrelle er al uit is. Zit vandaag 7 na punctie, 7dpo dus. En met tp dag zelf mee geteld zit ik op wachtdag 5 dus streepje door mogelijke zwangerschap is nog onmogelijk.