Nog 7 daagjes geduld dus, hoop het echt wel voor je Ik heb vanmiddag een afspraak bij de dokter...ga geen 2 weken wachten voordat ik terecht kan in het ziekenhuis voor een echo controle, of het nu echt weg is of dat ik gewoon nog zwanger ben...kwaaltjes blijven komen nl
Ach meis toch, ik hoop zo voor je dat je gewoon nog zwanger bent! Wanneer heb jij voor t eerst getest?
pinda ze kunnen echt wel iets op een echo zien hoor... alleen is er vanzelfsprekend nog geen hartaktie.. maar zou vragen om een verwijzing en zorgen voor een echo dit is killing...
Pinda succes.. Bah wat naar die onzekerheid. Liefkleintje hoe is het bij jou? Dank jullie voor de felicitaties!
Zojuist getest met kv 2v5. Eigenlijk vergelijkbaar resultaat, het streepje is nét iets lichter dan die op de z&k van vanochtend. Binnen 5 minuten zag ik een heeeeeel minimaal lijntje, nu hij aan het opdrogen is, is hij duidelijker, maar dat telt niet . Nog maar even een paar dagen wachten dus
Dames, Deze test heb ik begin deze week gedaan, heb soms erg last van mijn buik, hoofdpijn, moe, soms misselijk.. De test zag er na 7 min. zo uit.. Met de blote oog, net te zien.. maar kreeg het haast niet op de camera! Wat denken jullie als jullie deze foto zien? Ik ga straks een CB halen, moet toch boodschappen doen.. Kan ik zeker niet 's avonds testen, of wel? Zit nu 3 dgn voor NOD. Alvast bedankt..
Brix, het lijkt me een positief teken hoor, twee verschillende testen licht positief...! Het zal in elk geval geen vals streepje zijn. Ik testte 4 dagen voor NOD ook een tuurstreepje en deze werden elke dag donkerder! Afgelopen woensdag een echo gehad en een goede zwangerschap met beginnende hartactiviteit! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
ch11 Ik zie geen streepje, wel lijkt het vakje in z'n geheel een beetje verkleurd, misschien niet goed doorgelopen?
Hier de foto. Gek genoeg is dit streepje net wat beter te fotograferen. Bekijk bijlage 282911 Hoe meer ik ernaar kijk, hoe duidelijker hij wordt in het echt. Ach, ik ben gewoon te vroeg, ik weet het, maar het feit dat ik op 2 verschillende merken een streepje heb gepiest, stemt mij positief .
Dit streepje had ik ook, alleen ik zit 7 dagen voor NOD ...... HUH?! dit verscheen binnen de 5 min en daarna werd hij lichter en nu staat er een witte streep...
Ik krijg er een flauwte van dat iedereen het streepje ook ziet, haha. Bij mijn dochter testte ik op 10 DPO negatief, vandaar dat ik zo verbaasd was dat ik nu tot 2x toe een streepje zag . Maar ik juich nog niet, er kan nog van alles gebeuren.
@ Brix Ik zie hem ook hoor....spannend! Gefeliciteerd! Hopelijk wordt hij over 1 dag of 2 wat donkerder... En dan met je mannetje testen haha