Ik ben al 5 dagen voorbij mijn NOD.. Heb tot zover alleen bruinverlies gehad en nog geen echte menstruatie. Dit is onze rustmaand misschien zijn mijn hormonen in de war. Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Als het toch mis gaat gaan we voor de 3e IUI. Maar ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben!!
Nee ik twijfel ook. Maar hij was er wel binnen aflees tijd. Ga ook nog nergens van uit pas als hij er af knalt
10 dpo in de middag, test net gedaan. (Bij het uit elkaar slopen is mijn nagel over de test heen gegaan een klein stukje, precies waar het streepje zou zitten.) Njaa, kijk maar even. Wou eigenlijks morgenochtend testen, maar te nieuwschierig.
Ja wel had posi ovu test alleen temp ging op dag 3 na de ovutest weer naar beneden. Daarna ging hij weer omhoog.
ik dacht dat het net pas geleden was dat je een posi ovu test had namelijk En wanneer ga je weer testen
@jane: 10 dagen na ovitrelle kan je test idd een vage streepjes tonen. Helaas is dus nog van de ovitrelle. Heb ik ook een paar keer gehad. Als ik het goed heb begrepen kwam een ovitrelle spuit overeen met pregnyl 6.500
Het is ook zo waardeloos om het op de foto te krijgen en aangezien ik nu wel ff op de pc kan zie ik idd niet veel haha. Op m'n mobiel leek het alsof ik 'm goed erop had