Bekijk bijlage 283157 Voor de échte tuurders! Wel veel te vroeg getest (5 dgn) dus ik weet dat ik het over een paar dagen weer eens moet proberen Ik twijfel echt of ik nu iets wil zien of echt iets zie! Jammer genoeg zijn foto's nog iets minder duidelijk dan in 't echt...
Mijn testjes van vanochtend waren duidelijker dan die van eergister. Alleen zijn ze nog steeds erg licht, dus ik durf nog niet te juichen. Ik ben nu 12 DPO. Dit is de kv 2v5: Bekijk bijlage 283158
Brix, die is tenminste duidelijk! Donkerder wordt ie als het goed is vanzelf Ik vond die eerste week bij mijn zoontje ook slopend
Mama in love.. ik zie hem niet. Brix.. ik zie ze idd! Spannrnd hoor. Hopelijk worden ze mooi donkerder de komende dagen
Dames een vraagje...... kan je je zwangerschap het beste berekenen op datum laatste menstruatie, of datum ovulatie? En wat als je een late eisprong hebt?
Als je een late eisprong hebt ( maar die wel zeker weet) kun je beer rekenen 2 weken na de eisprong + 2 weken = je zwangerschapsduur