Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Brix zie m wel maar vrrag me af of hij roze is. Bij 12 dpo knalde die van mij meer iig daar was geen twijfel over. Kan je ei ook later geweest zijn? Of misschien maak je minder snel hcg aan. Ga voor je duimen!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik vind het zeker roze hoor!
    En het is bij ieder persoonlijk hoe snel je HCG aanmaakt.

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Geen twijfel over ei, als je op mijn banner klikt, zie je mijn tempkaartje. Hij is roze.

Ik ben er niet gerust op, ik ben bang voor mk nr 6 :(

4. Nicci1982

Hoe ver ik ook inzoom met mijn iPhone; ik kan er geen roze van maken nog. Maar zeker wel een hele lichte streep. En idd zei ik ook al iedereen is anders met hcg aanmaak.
    Ken die goedkope kv testen ook niet. De duurdere vond ik snel positief geven tov andere merken. Neem aan de ze wel dezelfde gevoeligheid hebben en het prijsverschil m in t gevruinersgemak zit.
    Gewoo over een dag of 3 testen. Dan zou het zeker duidelijk moeten zijn

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Je temp stijgt wel mooi toch?! Gewoon rustig blijven, en over een paar dagen nog eens testen meid....

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Brix ik vind je Z&K test zeker duidelijker geworden. Ook je temp kaartje ziet er super uit, dus ik duim voor je meid!

En HCG aanmaak is idd bij iedereen anders. Ik zit vandaag ook op 12dpo en had echt een knaltest vanmorgen.. En kan echt geen vroeger ei hebben gehad, zie temp kaartje.

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik had al een topic geopend,
    maar dacht plaats de foto toch eens hier..
    Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten.
    We klussen om de dag.. Ik had gister avond en vanmorgen een testje gedaan.. Nu vond ik die van gisteravond duidelijker..
    Dus ben bang dat ik hem al heb gemist ofzo?!

Mijn cyclus weet ik nog niet.
    Ik heb 18 oktober mijn spiraal laten verwijderen. (ben 6 maanden geleden bevallen) en wilde nu al voor een tweede gaan..
    19 oktober was ik ongesteld ongeveer 4 a 5 dagen geweest.

Hebben jullie advies??

8. Nicci1982

Brix geen idee. Mijn temp kaartjes waren veel stabieler. Stabiele temp ervoor en stabiele temp erna (scheelde hooguit 0,1)Zou me niets verbazen als ff m later nog iets aanpast. Was bij mijn laatste ronde ook. Pas een week nadat is wist dat ik zwanger was paste ff m pas aan naar de goeie datum. Terwijl voor mij heel duidelijk was wanneer mijn ei was.
    Maar temperatuur ziet er wel goed uit! Ben benieuwd en duim voor je

9. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    negatieve zwangerschapstest op 9dpo, ben 1 dag overtijd en temp nog steeds erg hoog....... mag ik nog hoop hebben of? :(

10. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je eisprong 'pas' 9 dagen geleden is kan het zijn dat je te vroeg test. ZOu het gewoon over paar dagen weer proberen want 9 dpo is wel erg vroeg

11. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Deze zijn nog niet positief, zou nog even doortesten als ik jou was. Vooral omdat je je cyclus nog niet weet kan het zijn dat je eisprong wat later is bv.

12. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Mmm ja ik hoor dat sommigen het dan al kunnen zien... maar we houden de hoop erin :D jij ook in ronde 7 en 1 dag overtijd zie ik. Weet jij al wat meer?

13. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Brix ik ziet um!!

Amoura de tijd zal het leren...( of om de dag testen)

14. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja het kan maar hoe dichter je bij je nod hoe groter de kans op positieve test als je zwanger bent. Dus zou nog even wachten tot ca 14 dagen na je eisprong en dan weer testen. Weet hoe moeilijk het wachten is!
    Hier helaas weer ongesteld :( Het is nog niet echt doorgezet maar in ieder geval al weer bruinverlies. Dat heb ik altijd voor mn ongi dus dan zal het vandaag of morgen wel doorzetten...Echt balen dus nu op naar ronde 8...:(

15. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    MICH18, als je eerste dag 19 oktober was dan zit je nu op dag 10 van je cyclus. Een gemiddelde cyclus duurt 28 dagen dus dan zou je een eisprong pas over 4 dagen verwachten en zal je ovutest misschien over 2 a 3 dagen duidelijk positief zijn. Ik zou nog even blijven testen.

16. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Ja het wachten is zo moeilijk.... en na een half jaar begint het toch wel te kriebelen, elke maand die teleurstelling :( ..dus ik weet ook wat je doormaakt, echt zwaar balen. Maar het moet een keer raak zijn hé!

Ik vraag me af wanneer je eigenlijk naar de huisarts moet stappen...?? ze zeggen dat er pas na een jaar echt actie wordt ondernomen, maar is dit echt zo?

17. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Volgens mij raakt 80% van de zwangeren binnen 1 jaar zwanger. Na 2 jaar is totaal 90% zwanger. Er blijft dus maar een kleine groep over die hulp nodig heef of waarbij het helaas echt niet lukt.

In de meeste gevallen heb je dus geen hulp nodig. Als er dus geen aanwijzing is dat het niet op de gewone manier gaat lukken, waarom zou een huisarts je dan doorverwijzen?

Ik kan me voorstellen dat je na een half jaar ongeduldig wordt. Heb je al ovulatietesten geprobeerd? Of temperaturen? Dat zijn ook de eerste adviezen die een huisarts geeft om te checken of je wel een eisprong hebt. Dan kun je beter dat al geprobeerd hebben voor je naar een huisarts gaat.

18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Bedankt voor je reactie!
    Voor mij is het helemaal nieuw, de eisprong opsporen.
    Bij mijn eerste kindje wilde we dit niet.. (had lange cyclussen en deden het gewoon als we 'zin' hadden en waren binnen 8 maanden zwanger) Bij de tweede wil ik wat gerichter te werk gaan in de hoop dat het iets sneller gaat.. al weet ik dat 8 maanden al heel vlot is natuurlijk!
    Maar ivm mijn opleiding.. hoooop ik op nog ietsjes sneller hihi:D
    Vind het wel moeilijk hoor, was al bang dat ik geen eisprong zou hebben.. maar dit is veelbelovend denk ik zo!

19. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Ja die gedachte geeft me een beetje hoop.. maar toch heb ik het gevoel dat we er 'harder' voor moeten werken dan andere mensen in mijn omgeving. Natuurlijk wordt niet iedereen de eerste maand zwanger, maar vaak toch wel binnen het eerste half jaar. Enfin, we wachten af.

Tempen doe ik en ovulatietesten gebruik ik... ik heb wel een regelmatige cyclus van 30 (soms uitlopend tot 33) dagen, en altijd netjes mijn eisprong.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bekijk bijlage 283209
    Bovenste 10dpo, onderste 12dpo.
    Ik heb getempt dus weet precies wanneer mn ei was maar vind deze testen al behoorlijk donker voor 4 en 2 dgn voor NOD.

Deel Deze Pagina