NIET doen meis! Ik zou zulke testen ook wel willen! Nu is het wel zo dat de kv en cb testen heel gevoelig zijn. Misschien had jou huisarts een test gebruikt die minder gevoelig is en dus meer hcg nodig heeft. Morgen of overmorgen nog eens testen en dan heb je vast een duidelijkere test. Let wel: vóór NOD gaan veel prille zwangerschappen mis. Zonder te testen zou je dat dus niet in de gaten hebben en is het als een ongi. Na nod testen is betrouwbaarder... ahum... hoort wie het zegt
Bedankt voor de reacties igg. Bij ons als je nog nooit zwanger ben geweest moet je ongesteld zijn omdat je bmm dan wat openstaat, maar ben al vier keer bevallen, dus staat mijn bmm altijd wat open. Ik zal over twee dagen weer testen als ik me kan beheersen.
Hoi dames.. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is.. Ik heb 18 oktober mijn mirena spiraal laten verwijderen en werd de 19de ongesteld.. Nu had ik 27 oktober een ovulatietest gedaan.. en vervolgens elke dag.. vandaag 2 zelfs.. s'morgens en net eentje.. Maar ze worden allemaal LICHTER... Ik voelde me rond de 27ste wel heel vreemd in mijn buik.. En ben nu bang dat ik gewoon al eerder mijn eisprong heb gehad.. zal ik een foto proberen te maken? en deze proberen te sturen?? Is de eerste keer voor mij ovulatietesten.. en twijfel nu wel een beetje over wat ik nou moet doen!
@Jane, schiet mij maar lek hoor, maar waarom gebruik je geen kv2v5? Heb eerlijk gezegd nog weinig positiefs gehoord over de etos-testen. Ik vind het streepje vele malen duidelijker dan gister. @Nicky, snap wel wat je bedoel, maar als je thuis geen streepje zie, zie je die in negatief niet wel plotseling. Soms zijn er hier mensen die het streepje thuis wel zien, maar niet op de foto krijgen, dan wil negatief niet helpen, maar als je zelf zeg dat de test thuis omowit is, is die echt negatief.
Dit is de foto.. Ik weet dat ze allemaal niet 'positief' lijken.. Maar ik vraag mij af waarom die nu lichter word.. daarom denk ik dat ik misschien de KNAL test al heb gemist.. en een vroege eisprong heb gehad.. Maarja ik ben hier geen expert in haha
MICH18, als je 19 oktober ongesteld bent geworden dan begint vanaf dat moment je cyclus. Een gemiddelde cyclus duurt 28 dagen en dan zou je eisprong rond dag 14/15 zijn. Voor jou zou dat pas eind van de week zijn. Ik zou dus blijven testen, ik denk niet dat je eisprong al geweest is.
Er is altijd wel LH in je urine aanwezig, vandaar dat de meeste ovulatietesten de gehele cyclus door een lichte teststreep geven. Pas bij een LH-Piek wordt hij net zo donker of donkerder als de controlestreep.
Bedankt dames!!!! Voel me op dit gebied best wel een beetje dom.. Gewoon omdat het voor mij voor het eerst is! En aangezien ik de testen heb OVERGEKOCHT.. heb ik hier geen doosje van met uitleg... een beetje dom van mij nader inzien! Maar goed, ik ga nog lekker doortesten..
Op internet kun je op de meeste sites die ovulatietesten verkopen ook handleidingen/omschrijvingen vinden Op zich is het dus normaal dat het lichte teststreep kan wisselen, ligt eraan hoe geconcentreerd je urine is. Meestal is het advies om na een plas voor 2-4 uur lang niks te drinken en dan na die 2-4 uur te testen. Ook is ochtendurine niet ideaal, omdat je dan weer te lang niet gedronken en geplast hebt.
@sassie1980 @stopcontact: Ik denk dat ik maar tot vrijdag ga wachten dan... en in de tussentijd proberen er niet teveel aan te denken! HA had volgens mij een Clearview HCG test, geen idee hoe gevoelig die zijn...
Ja ik zie overal iets op...even een paar dagen wachten en dan weer testen. Die van je ha had misschien een hoop hcg nodig
@Jane ik zag het niet eigenlijk het streepje...maar het lijkt me dat een posi streepje blijft staan. Gebruik idd een ander testje ?
Ik begin er ook steeds minder te geloven, moet nog ff ongi afwachten en geduld hebben. Bedankt voor het meekijken.
Nicky.. Ik zie ook niks. Jane.. Ik zie wat je bedoelt, wel vaag dat ie weer is weggetrokken ja. Hopelijk blijft het volgende streepje wel staan en kleurt hij mooi roze. Succes meis Bernou.. Ik zie hem ja, spannend hoor Anna.. Ik zie ze ja, misschien was het nog net wat te vroeg voor de test van de HA? Over een aantal dagen zelf nog een testje thuis doen? Maja.. Jaaaa gefeliciteerd