Ik zie een licht streepje met de NOD nog is eens testen. Alvast een voorzichtige felicitatie!! Ennn voor alles dames met positieve testen gefeliciteerd, als ik dat zo snel even zag zijn er dat nog wel redelijk wat
Zag eerst niks, maar kantel mn scherm even en hup daar was die. Heb je al eens vaker zulke testen gehad of nog nooit? Gezien je onderschrift gun ik het je van harte!! Heel voorzichtig gefeliciteerd, 5 dagen is wel errug vroeg.
evian1804, toen je foto onderaan mijn beeldscherm zat toen zag ik nog niet veel, maar toen ik ging scrollen en hij bovenaan kwam (andere lichtinval ofzo) zag ik wel een lichte streep. Spannend.
Nee dit is echt voor het eerst. Ben daarom nu een beetje nerveus... Ben geen voorstander van testen voor nod, maar kon het nu niet laten. Ik hoop dat het nu eindelijk gaat gebeuren..
Even een ego bericht.....na 16 maanden (de gewone maanden daarvoor) niet meegeteld liet mijn test net zien "zwanger 1_2"..........kan geen foto plaatsen even vanuit tablet maar het staat er!!!!!!! Ben zoooooooo gelukkig!!!! Ons schatje wordt grote broer!!!! Voor de andere posi testers natuurlijk ook van harte proficiat!
is recht hoor heb der al een druppel water in gedaan en hij blijft gewoon staan , stond er al met het doorlopen van de urine