Wat vinden jullie van deze test? 1 dag voor Nod? Ik ben super onzeker door mijn mk in aug..hoop zo dat het deze x wel goed gaat. Ben in staat om elke dag te testenmaar weet toch dat het geen nut heeft.. tis toch afwachten tot de eerste echo. Alvast bedankt meiden.
@ Ingie1983 Mooie test!!! Gefeliciteerd!! Snap dat je nu onzeker bent, maar zou er niet vanuit gaan dat het deze keer ook fout gaat. Mijn eerste zwangerschap is ook met 6/7 weken een mk geworden, daarna was ik zwanger van mijn zoontje die nu alweer 5 is Maar snap dat het zenuwslopend is. @ Alle andere positieve testers, ook gefeliciteerd!!
Hee meiden! Heb ik net de zwangerschapstest weggegooid.. en nu pas zie ik deze topic.. beetje dom anders hadden jullie mee kunnen turen!! Mijn verhaal.. ik ben drie jaar aan de pil geweest..8 oktober gestopt, (1ste ronde dus! ) meteen volgende dag ongi (heb een erg regelmatige cyclus), 15 oktober was ik niet meer ongi en sindsdien flink geklust. Ik las op internet dat je vervroegde testen kon doen en ik kon niet meer wachten dus ben vandaag al naar de Etos gegaan voor een vroege test. De medewerker gaf me er eentje waarbij je al kon testen 10 dagen na je ovulatie.. Ik dus testen en ik dacht niks te zien.. teleurgesteld en na 100 keer kijken dacht ik een potloodstreepje te zien maar goed kan zijn dat ik mezelf gek maak. Waarschijnlijk is het ook nog veeel te vroeg om te testen toch? Ik moet immers 7/8 nov pas ongi worden! Wat is jullie mening over vervroegde testjes? ervaringen met dat hij eerst omowit is en twee weken later toch positief? Ik denk dat ik nu gewoon afwacht tot ik overtijd ben, wel zo verstandig? Ik kies dan voor de cb digital, omdat ik van die streepjes onzeker word. Dan zal ik de uitslag hier wel plaatsen H Het is voor mij nog maar de eerste ronde dus zal wel niet raak zijn
@mamsie ikmzie niks eigenlijk... @lin aangezien je atijd een pil slikte kun je niet echt van een regelmatige cyclus spreken, je pil regelt dit immers helemaal. Een potloodstreepje is eigenlijk altijd negatief....als ik jou was zou ik de kruidvat testjes kopen...er zitten er twee in een verpakking en ze kosten iets meer dan 5 euro. Testen ook altijd pas op je nod doen hoor.....en dan echt met ochtendurine. Succes!
Staartje.. Ik zou een CB digital doen met indicator Ingie.. Gefeliciteerdd! Mamsie.. Soms lijk ik wat te zien maar andere keer ook weer niet. Kortom, ik kan er niks over zeggen. Sorry. Over een paar dagen nog eens testen? Succes Lin.. Je hebt idd wat aan de vroege kant getest. Ik zou even afwachten, maar kan zijn dat je cyclus nog een beetje in de war is vanwege de pil. Dus als je overtijd raakt, kan het zijn dat je zwanger bent maar ook kan dit komen omdat je net gestopt bent met de pil. Soms een beetje verwarrend, maar het beste wat je nu kunt doen is even afwachten.
Ik heb vandaag na mijn positieve streepjestest maar meteen een digitale CBtest gekocht en het resultaat is overduidelijk!