Ja klopt. Mijn darmen is nog steeds rommelen en luchten. Snap niet waarom?? Maar ik heb wel goed gegeten.
Hoi Dames.. Wat denken jullie van deze ovu testjes?? Zit mijn ei eraan te komen??? of heb ik de piek al gehad?? Krijg het wel niet zo goed op de foto hoor.. maar die laatste is van vanmorgen en die is toch echt het donkers... Gister avond geklust.. *nog een beginneling* 19 oktober eerste dag laatste menstruatie. 18 oktober spiraal verwijderd.
Ze kunnen nog donkerder worden. Dus hij komt eraan Nog ff doorklussen.. hihi Heb ook foto's van de ovu testen in mijn mapje staan van de ronde dat ik zwanger werd!
@Mich18 Ik plaats hem dan hier wel eventjes! Bekijk bijlage 284097 Die bovenste is van 8 sept 2010 En de onderste is van 9 sept 2010 Daarna werden de testen weer veel lichter 9 sept geklust en 10 sept was mijn eisprong
@MICH idd nog ff doortesten, hij moet echt wel donkerder zijn. Zal ff een foto bijvoegen van mijn positieve ovulatietest dan heb je een idee...Ik heb mij eisprong meestal pas rond dag 17/18 ongeveer
Kleintje ik lijk heeeel vaag iets te zien. Maar als ik je temp kaartje zie zit je dus al op 14 dpo, dan denk ik toch dat ie al donkerder had moeten zijn..